מכבי ת"א עברה קיץ קשה מבחינת ההכנות לעונה הקרובה ורק רצתה לעבור בשלום את סיבוב המוקדמות הראשון מבחינתה בליגת האלופות. אחר כך כבר יחזרו השחקנים מהנבחרת האולימפית וגם יוחתמו זרים חדשים.
אלא שגם ההגרלה לא עבדה לפי התוכניות וזימנה לה יריבה לא פשוטה בדמות סטיאווה בוקרשט, שקטעה לה את חלום שלב הבתים בשלב מוקדם מדי עם ניצחון 0:1 בבית הזמני של מכבי ת"א בהונגריה אחרי 1:1 במשחק הראשון ברומניה. עכשיו הצהובים ינסו לפלס את דרכם לבתים של הליגה האירופית, כשהמשוכה הראשונה תהיה פוניבז' הליטאית.
המחצית הראשונה אמש בבודפשט הייתה העתק של המשחק הראשון בבוקרשט. הרומנים לחצו גבוה וסחטו איבודי כדור משחקני ההגנה של מכבי ת"א, אבל למזלם של הצהובים חלוצי סטיאווה לא היו מדויקים. אחרי ההפסקה, עם או בלי קשר לכניסה של שגיב יחזקאל להופעת בכורה, משחק ההתקפה של מכבי ת"א התעורר קצת אבל בלי תכליתיות. את התכלס סיפקו דווקא הרומנים, וזה קרה, כל כך אופייני לכדורגל הישראלי, בדקה ה-90 - עם כיבוש של המחליף הבלגי וויליאם באטן.
מכבי ת"א: משפתי, נחמיאס (70 בלטקסה), שלמה, אסאנטה, דודזאדה, ואן אובריים, פרץ, קניקובסקי, אדו, דן ביטון (46 יחזקאל), זהבי (77 מלדה).

מכבי חיפה מחפשת נס

אחרי התבוסה 3:0 מול סבאח האזרית במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס-ליג, מכבי חיפה תצטרך להתעלות הערב (19.00) כדי לחולל מהפך ולהשאיר את העונה האירופית בחיים. הטיסה לאזרבייג'ן התעכבה בשלוש שעות והאימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק בוטל - מה שלא תרם להכנות.
כ-200 מאוהדי הפועל באר-שבע יעודדו אותה הערב (20.30) בעיר הבולגרית רזגראד במשחק הגומלין נגד צ'רנו מורה. אחרי 0:0 במשחק הראשון, רק ניצחון יעניק לקבוצתו של רן קוז'וך את הכרטיס לשלב המוקדמות השלישי. אליאל פרץ עשוי לפתוח לראשונה בהרכב.
המשימה של מכבי פ"ת הערב (20.30) בסופיה במוקדמות הליגה האירופית נראית בלתי אפשרית, גם בגלל היריבה החזקה בראגה וגם לנוכח ההפסד 2:0 במשחק הראשון בפורטוגל.

7,200 צופים בטדי

אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף לקראת העונה שבפתח, וכ-7,200 מהם נצפו אמש ביציעי טדי במשחקה הראשון של הקבוצה בגביע הטוטו נגד הפועל חדרה. והיה להם גם מה לראות, ניצחון 0:3 משערים של גרגורי מורוזוב (2), דור מיכה (20) ומיירון ג'ורג' (47).
גם מכבי נתניה הרשימה עם 0:5 על מ.ס אשדוד מכיבושים של בר כהן (2), איתמר שבירו (22, 84), עידן ברנס (32) ויובל שדה (64).
בית 1: בני-ריינה - הפועל חיפה 0:0. הערב (20.00, נתניה): קריית-שמונה - עירוני טבריה.
במחזור הראשון בגביע הטוטו בלאומית (20.00), בית א': הפועל עכו - נוף הגליל, א.א פאחם - עפולה (גרין). בית ב': מכבי הרצליה - רעננה (גרונדמן), כפר-סבא - רמה"ש. בית ג': הפועל ת"א - כפר-שלם, הפועל ר"ג - בני-יהודה. בית ד': הפועל פ"ת - כפר-קאסם, ראשל"צ - מכבי יפו. (ספי פסטרנק)

כדורסל: הצגה מול ספרד

נבחרת הנוער של ישראל העפילה לרבע גמר אליפות אירופה עם הופעה מדהימה ב-89:99 על ספרד בפינלנד. בן שרף התפוצץ עם לא פחות מ-40 נקודות (ושמונה ריבאונדים) על הראש של הספרדים. בזכות הניצחון הנבחרת הבטיחה הישארות בדרג א', אבל חולמת על יותר – הגעה לפודיום. זה לא יהיה קל, עם צרפת שמחכה הערב (21.00) ברבע. עוד קלעו לישראל: מאייר 17, כץ 11, גולד 10, גולדמן 7, הנקין ובלגה 6, ארטמנקו 3, גריידי 2. (אפרת עמורבן)