ביום מוצלח כזה של הספורט הישראלי, מכבי חיפה הייתה יכולה להוסיף אמש הישג משלה - אבל זה הסתיים באכזבה גדולה. אחרי משחק הבלהות בשבוע שעבר, שבו הובסה 3:0 על ידי סבאח האזרית במוקדמות הקונפרנס-ליג, הקבוצה של ברק בכר כבשה בגומלין שישה שערים, אבל ספגה שלושה, סחטה הארכה ונכנעה בתום דו-קרב פנדלים זוועתי מבחינתה.
דולב חזיזה (17) פתח בסערה, אבל פאבול שפרנקו (46) השווה. פרנצדי פיירו (67) ולורנצו שימיץ’ (70) קבע 1:3 לירוקים, קהים פאריס (71) צימצם. ליאור רפאלוב (73) ופיירו (91) עשו 2:5 ושלחו את המשחק להארכה, שבמהלכה ג'וי לאנס מיקלס (103) כבש לסבאח אבל דין דוד (111) העלה ל-3:6. הירוקים כבר הובילו בדו-קרב מהנקודה הלבנה אחרי בעיטה אזרית למשקוף, אבל קני סייף, דיא סבע ופיירו החטיאו את שלושת הפנדלים האחרונים - והחלום האירופי של מכבי חיפה הסתיים מוקדם מהצפוי.
עם כל הכבוד לכמעט קאמבק, משחק ההגנה של מכבי חיפה חייב לעבור בדק בית, והאחריות היא כולה של בכר. אם קבוצה בינונית כמו סבאח כבשה נגדה שישה שערים בשני משחקים, מה יקרה בעונה הקרובה בליגת העל? (שמעון אלבז)

לופס העלה את באר-שבע

לעומת הכישלון הירוק, הפועל באר-שבע עלתה לשלב המוקדמות השלישי עם ניצחון 1:2 על צ'רנו מורה הבולגרית לאחר 0:0 במשחק הראשון. שני שערים בנגיחה של המגן השמאלי הלדר לופס (25 ו-64) עשו בשבילה את העבודה והוא ממשיך את היכולת ההתקפית המצוינת מהעונה שעברה. המאמן רן קוז'וך העניק דקות ראשונות העונה לקשר הרומני אנטוניו ספר, שבישל את שער הניצחון של לופס. בשלב הבא תפגוש באר-שבע את מלאדה בולסלאב הצ'כית. (שי מוגילבסקי)
ליגה אירופית. מכבי פ"ת הודחה כצפוי בסיבוב המוקדמות השני אחרי שהובסה בבולגריה 5:0 על ידי בראגה הפורטוגלית (7:0 בסיכום). אדריאן מארין (29), רוג'ר פרננדש (41), רודריגו סלסאר (45), פלאמן גלאבוב (עצמי 62) ואמאני אל-ווזאני (91) כבשו. פ"ת ירדה לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס-ליג, שם תפגוש את קלוז' הרומנית.
גביע הטוטו. בליגת העל: קריית-שמונה - עירוני טבריה 1:1 (דודי טויטו 62; איתן וולבלום 47). בלאומית, בית 1: הפועל עכו - נוף הגליל 3:0, אום אל-פאחם - הפועל עפולה 1:0. בית 2: מכבי הרצליה - הפועל רעננה 3:3, כפר-סבא - הפועל רמה"ש 1:1. בית 3: הפועל ר"ג - בני-יהודה 1:1, הפועל ת"א - כפר-שלם 0:2. בית 4: הפועל פ"ת - כפר-קאסם 1:1, הפועל ראשל"צ - מכבי יפו 1:1. (ספי פסטרנק)

כדורסל: הישג ענק לנבחרת הנוער

הישג ענק לנבחרת הנוער של ישראל בכדורסל, בהדרכת שרון אברהמי, שעלתה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 18 הנערכת בפינלנד עם ניצחון 72:85 על צרפת. במוצ”ש מחכה לנבחרת מבחן קשה בדמות סרביה, שהביסה אותה בשלב הבתים. הבונוס: ישראל הבטיחה את מקומה באליפות העולם עד גיל 19 שתתקיים בשנה הבאה בשווייץ. עומר מאייר התעלה עם 31 נקודות (6 מ-11 משלוש), בן שרף הוסיף 23. יתר הקלעים: גולדמן 11, גולד 6, הנקין 5, ארטמנקו 3, בלגה, כץ וכארם 2.