המוצר: קבוצת המילטון, יבואנית מותג ANKER השיקה 4 רמקולים ניידים חזקים ועמידים למים. קיבלנו לבדיקה את soundcore Rave Party 2 - רמקול עם עוצמה של 120W שעל פי החברה מותאם לשימוש בחוץ - בטיולים, מסיבות וקמפינג, ומספק חוויית שמע איכותית ועוצמתית.
לרמקול טכנולוגיית BassUp עם אלגוריתם להגברת בס בזמן אמת וקבלת תפוקת בס גבוהה פי שניים. בנוסף, הרמקול מצויד בשני וואפרים בגודל ״4 ושני טוויטרים בגודל ״2.
1 צפייה בגלריה
yk14024913
yk14024913
(צילום: ANKER)
לפי החברה הסוללה מספיקה לעד כ-16 שעות של ניגון. זמן טעינה כ-5.5 שעות.
עוד אופציה מעניינת היא האפשרות לצימוד של עד 100 רמקולים המאפשרת לסנכרן מספר רמקולים יחד, ליצירת צליל היקפי וחזק יחד עם בס עמוק. אטימות IPX4: הרמקול בעל עמידות למים ואבק.
מחיר: 999 שקל. להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.
מה חשבנו? הרמקול, ששוקל כ-5 קילו, קצת כבד אבל יציב מאוד ומספק סאונד חזק ועוצמתי, עמוק ועשיר. נוריות ה-LED המובנות נותנות אפקט תאורה משתנה (ניתן להתאים אישית דרך האפליקציה). אהבנו גם את כניסת המיקרופון לקריוקי, כך שהרמקול הופך למכונת קריוקי מהנה, לחובבי שירה עם השירים האהובים עליהם. אפליקציית התמיכה מצוינת ומציעה אקולייזר לכיוונון הסאונד, עמוד כניסה שמציג את רמת הסוללה ושליטה באורות שהרמקול מפיק, וכן שליטה ב-PartyCast וב-Bass Up.
לגבי העמידות למים, זו מעט מאכזבת - IPX4, צריך להיות זהירים ממעברי מים ליד הבריכה וממזג אוויר גשום. הסוללה החזיקה כמעט 14 שעות רצפות של מוזיקה - בהחלט מרשים.
ציון: 8
שורה תחתונה: רמקול ורסטילי וחזק עם סאונד טוב. העמידות למים קצת מאכזבת.