סימון הגדולה. 13.38 ו-15.23: התעמלות מכשירים, גמר קורה וגמר קרקע, נשים. המופע של סימון ביילס בפריז מגיע לסיומו עם הצגה כפולה. המתעמלת הפנומנית זכתה כבר בשלוש מדליות זהב במשחקים ויכולה לזכות בשתיים נוספות. בקרקע אין לה באמת יריבות, אבל בקורה יאצ'ין ז'ו הסינית והברזילאית הנהדרת רבקה אנדרדה יכולות לאתגר אותה.
משקל נוצית. 16.30: בדמינטון, גמר גברים, קונלאבוט וידידסרן (תאילנד) נגד ויקטור אקסלסן (דנמרק), אלוף העולם המכהן מול האלוף האולימפי המכהן – זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות בגמר אולימפי. אקסלסן האימתני (1.94 מ'), שניצח בדרך את מישה זילברמן, התקפי וחסר רחמים במגרש. קונלאבוט מכונה בסבב "האלוהים של שלוש המערכות", בגלל חוסנו המנטלי.
מפתח שוודי. 20.00: גמר קפיצה במוט, גברים. למעט הסצנה האחרונה, התסריט של האירוע הזה ידוע מראש. מונדו דופלנטיס, שיאן העולם השוודי והאלוף האולימפי המכהן, יישאר כבר בשלב מוקדם יחסית הקופץ היחיד בתחרות ויתכונן לתחרות מול היריב האמיתי שלו: גבול היכולת האנושית. דופלנטיס יבקש להרים את הרף לגובה של 6.25 מ', סנטימטר יותר משיא העולם שלו, ואז... המשך יבוא.
קרב מרובע. 22.15: גמר 5,000 מטר, נשים. לא הרבה ריצות בפריז יהיו כל כך איכותיות כמו הגמר הזה. ארבע מהרצות הטובות בעולם ובהיסטוריה למרחקים ארוכים יתמודדו ראש בראש: פיית' קיפייגון הקנייתית, שיאנית העולם ב-1,500 ולשעבר שיאנית העולם ב-5,000, בת ארצה ביאטריס צ'בט, שיאנית העולם ב-10,000, גודאף צגיי האתיופית, שיאנית העולם ב-5,000 וסיפאן חסן, האלופה האולימפית המכהנת.