נשיפה לבריאות
נשיפה במשאף החדש מבית Lumen בבוקר, אחרי צום, תספק לכם מידע עשיר אודות השומנים והפחמימות בגופכם, ולגבי האופן שבו התזונה, השינה, הפעילות הגופנית והשינויים ההורמונליים משפיעים על בריאותכם. על פי הנתונים תקבלו באפליקציה הנלווית המלצות יומיות לאורח חיים בריא.
איפה להשיג: באתר החברה - lumen.me. המחיר: 300 דולר, לא כולל מנוי ב־13 דולר לחודש.

התרופה תודיע: תוקפי פג
Innocap הישראלית משיקה פקק חכם המונע שימוש בתרופות ובתכשירים שתוקפם פג. לאחר קישורו לסמארטפון, תוכלו לקבל תזכורת כאשר תאריך התפוגה מתקרב, בנוסף להתראה יומית לנטילת התרופה. נמכר בשלב ראשון עם תוסף ברזל של חברת כצט, ובהמשך יורחב למוצרים נוספים.
איפה להשיג: בבתי המרקחת.
מיני מתקפל
V25i PRO של מותג הקורקינטים NAVEE מתייחד במנגנון קיפול, שחוסך עד 66% בשטח האחסון. בנוסף, הוא כולל מנוע עוצמתי, מנגנון בלימה קדמי E-ABS ובלם תוף אחורי. הקורקינט מצויד גם בצמיגי 10 אינץ' עמידים להחלקה ובמערכת למניעת טעינת יתר בסוללה. מהירות: עד 25 קמ"ש.
איפה להשיג: ברשתות ובאתר היבואנית המילטון. 1,990 שקל.
טאבלט מוזיקלי
הטאבלט Tab Plus של לנובו תוכנן במיוחד לחובבי מוזיקה. הוא מגיע עם 8 רמקולי JBL ועם מערך אודיו התומך בתקן "דולבי אטמוס", ויכול לשמש כרמקול בלוטות'. בנוסף תמצאו כאן ארבעה טוויטרים וארבעה וופרים, בהספק כולל של 26W, לטובת בס עמוק וטרבל צלול. למסך נלווה גם מעמד מתכוונן.
איפה להשיג: בחנויות המחשבים. 1,390 שקל.