כחודש וחצי לאחר שהפועל ת"א הודיעה שאדמונד ספרא הגיע להסכמה על המתווה העסקי לרכישת המועדון מקבוצת הבעלות בראשות דייויד מינצברג, שעליה פורסם לראשונה ב-ynet, כל הצדדים (מינצברג, ספרא ומאיר תושב) חתמו על כל המסמכים הנדרשים, והקבוצה תעבור לידיו של הבעלים החדש.
1 צפייה בגלריה
yk14034426
yk14034426
(אדמונד ספרא | צילום: Madison Voelkel/BFA.com/Shutterstock)
כעת הצדדים מחכים רק לאישור הסופי של ההתאחדות. בסך הכל המו"מ בין ספרא לקבוצת הבעלות הקודמת נמשך כארבעה חודשים, כשסלע המחלוקת העיקרי היה חובות העבר ואופן חלוקתם בין הקבוצה האמריקאית לבעלים לשעבר מאיר תושב. ספרא התעקש לאורך הדרך לשמש בעל בית יחיד ולקבל את הקבוצה נקייה מחובות. החתימה בין קבוצת מינצברג לתושב על קיום הליך בוררות, שייצא לדרך בקרוב, הסירה בעצם את המשוכה המשמעותית ביותר לקיום העסקה.
ספרא הוא הבעלים של EMS, חברה שיושבת בניו-יורק ועוסקת בהשקעות שונות ובנדל"ן. אדמונד הוא בנו של מואיז ספרא ז"ל, שנפטר ב-2014 והונו הוערך ב-2.2 מיליארד דולר. אדמונד נשוי למריאל, בתו של המיליארדר הלבנוני-יהודי דייויד נחמד, אספן אמנות המתגורר במונאקו.

גלוך להט עם שלושער

אחרי האכזבה בפריז, אוסקר גלוך חזר חם לרד בול זלצבורג. במשחק הליגה הראשון שלו העונה (מחזור שני), הישראלי הפציץ שלושער ב-1:5 על בלאו וייס לינץ. ביום שלישי הוא יתארח אצל טוונטה במוקדמות הצ'מפיונס, אחרי ניצחון 1:2 בבית.
גביע הטוטו. מחזור רביעי: הפועל ירושלים - הפועל חדרה 1:0. עידו לוי (59). מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 1:1. לנתניה: איתמר שבירו (88). לירושלים: מיירון ג'ורג' (95). נתניה הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, שם תשחק נגד מכבי חיפה. הערב (20.00): סכנין - טבריה (עכו), בני-ריינה - קריית-שמונה. (ספי פסטרנק)
אנגליה. האלופה מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה עם נקמה מול מנצ'סטר יונייטד (השדים האדומים ניצחו בדרבי בגמר הגביע), 6:7 בפנדלים. אלחנדרו גרנאצ'ו היה קרוב להביא עוד תואר ליונייטד (82), אבל ברנרדו סילבה השווה דקה לסיום. הקבוצות ניגשו לפנדלים ללא הארכה, ג'יידון סאנצ'ו וג'וני אוואנס החטיאו מצד אחד, סילבה מצד שני, ובבעיטה האחרונה מי שהביא ניצחון לסיטי היה דווקא מנואל אקאנג'י - הבלם השווייצרי שהחמיץ בדו-קרב מול אנגליה ביורו.
כדורסל. נבחרת הקדטים פתחה את אליפות אירופה עד גיל 16, הנערכת ביוון, בהפסד וניצחון. בשישי היא ספגה 78:59 מהמארחת (16 נקודות לאביב ארונוב), ואתמול הרשימה ב-65:73 על איטליה. קלעו: ארונוב 28, אמיתי עזריאל 21 (11 ריבאונדים), ליאור הרשקו 9, יפתח שלמון, ארי עמיאל ודייויד מוסיס 4, אורן טרושקין 3. היום (13.30) תסיים ישראל את שלב הבתים מול קרואטיה.