יממה לאחר שנסגרה עסקת מכירת הפועל ת"א לאדמונד ספרא, בנו של איש העסקים, מואיז, הציג את חזונו לעתיד המועדון האדום. מואיז בן ה-18 היה פעיל מאוד ברשתות החברתיות במהלך המו"מ על העסקה ואתמול דיבר עם אוהדי הקבוצה דרך חשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו.
"העסקה הזו נסגרה אחרי חודשים של מו"מ", אמר מואיז. "כבעלים לא קיבלנו אף החלטה עדיין. הסגל לעונה הקרובה חדש, אבל שמרנו על הכישרונות הגדולים שלנו. אנחנו כנראה לא הבעלים שאתם חשבתם שנהיה, אבל אנחנו חושבים שנהיה הבעלים שהמועדון צריך".
"אנחנו כאן לטווח ארוך", המשיך ספרא ג'וניור. "כולם פה יודעים שלמועדון יש את האוהדים הכי טובים בישראל אם לא בעולם. רוצים להפוך למועדון הגדול בארץ תוך חמש שנים. לקח הרבה זמן כדי לסגור את העסקה כי רצינו לוודא שהמועדון נקי מחובות. הדבר האחרון שאני רוצה לומר לאוהדים זה בבקשה תהיו סבלניים. אנחנו לא יודעים הכל, נעשה טעויות, לא נחתים מיליון שחקנים ביום אחד. נביא צוות מקצועי שינהל את המועדון. אבא שלי יהיה זה שימנה את הצוות, אני מייצג אותו כרגע מול האוהדים".
גביע הטוטו. בני-סכנין זכתה בראשות בית 1 ותתמודד בחוץ מול האלופה מכבי ת"א בחצי גמר גביע הטוטו בליגת העל. במשחק המקביל מכבי חיפה תארח את מכבי נתניה. אתמול: סכנין - טבריה 1:2. לסכנין: אחמד טהא (56), עבדאללה חליחל (77). לטבריה: ג'ורדן בוטאקה (90). אלי בלילתי הורחק (30). בני-ריינה - קריית-שמונה 0:2. סייד אבו-פרחי (15), לירוי מונדזנגה (92). (ספי פסטרנק)

דריל מייקון מתרגש

מכבי ת"א צירפה את הגארד האמריקני דריל מייקון ג'וניור, שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, במהלכה ישתכר 600 אלף דולר לעונה. הקומבו גארד (28, 1.88 מ') לבש בעבר את מדי פנאתינייקוס, ובעונה שעברה שיחק בליגה הסינית.
1 צפייה בגלריה
yk14035674
yk14035674
הרכש הטרי של קטש. מייקון
(צילום: GEORGIA PANAGOPOULOU, EPA)
"אני סופר מתרגש מההזדמנות לשחק לעיני אוהדי מכבי", אמר השחקן שסובל מפציעה ולא צפוי להיות כשיר עד חודש נובמבר, "שמעתי עליכם כל כך הרבה. סיפרו לי רק דברים טובים על המועדון המדהים הזה. אני מודה על ההזדמנות לחזור לבמה הגדולה של היורוליג, ובואו נעשה עונה גדולה".
המאמן עודד קטש: "מדובר בשחקן מיוחד בעל יכולות גבוהות שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד, מה שיוסיף לנו עוד עומק ואיכות".

אין פודיום, יש אליפות עולם

נבחרת הנערות נעלה אתמול את אליפות אירופה בפורטוגל עם הישג השיא של נבחרת
צעירה לנשים אי פעם - המקום הרביעי. הכחולות-לבנות אמנם הפסידו בשני המשחקים האחרונים - 95:27 לצרפת בחצי הגמר ו-72:56 לסרביה בקרב על מדליית הארד, אך סיימו טורניר מטורף. ישראל לא הבטיחה מקום על הפודיום, אבל כן כרטיס לאליפות העולם עד גיל 19 שתיערך ביולי 2025 בצ'כיה - לראשונה בהיסטוריה. קלעו לישראל: גל רביב 16, מעיין כהן 12, איילה אורן 9, מאי בייקו 7, לי טייכמן 6, מאיה אלמליח ונטע מישר 3. (רענן וייס)
כדורסל. נבחרת הקדטים סיימה את שלב הבתים באליפות אירופה עד גיל 16 במאזן 1:2, אחרי שהביסה את קרואטיה 66:94. מחר היא תפגוש בשמינית הגמר את גיאורגיה. קלעו: עזריאל ועמיאל 16, אגמי 11 (11 ריבאונדים), טרושקין וארונוב 10, דרורי 9, שלמון, מויסיס והרשקו 6, אשכנזי ולחמנוביץ' 2.
(אפרת עמורבן)