תפקיד חדש: עורכת הדין חרות חסיד, כיום היועצת המשפטית הראשית של רשות החשמל, מונתה ליועצת המשפטית של אוניברסיטת תל-אביב. עו"ד חסיד היא בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, ובוגרת תוכנית "מעוז" למנהיגות במגזר הציבורי. היא נבחרה לתפקיד על ידי ועדת איתור שבחנה בחודשים האחרונים מועמדים רבים, בעיקר מהמגזר הציבורי. היא צפויה להיכנס לתפקידה החדש במהלך חודש ספטמבר.
1 צפייה בגלריה
yk14036449
yk14036449
(עו"ד חרות חסיד)
שותפים חדשים: עורכי הדין מידן גריסרו ועודד הררי הצטרפו כשותפים למשרד בלטר, גוט אלוני ושות'. עו''ד גריסרו ישמש כשותף וראש מחלקת דיני עבודה, ועו"ד הררי ישמש כשותף במחלקה. עו''ד אייל בר אליעזר, השותף המנהל וראש מחלקת ליטיגציה במשרד: "אני מברך על ההצטרפות. מדובר במומחים בדיני עבודה מהשורה הראשונה, העובדה שעודד משרת במילואים (קרוב ל-200 ימים השנה – ל"ד) רק חיזקה אצלנו את הבחירה לעשות את החיבור, שכן כחלק ממדיניות המשרד אנחנו תומכים ומתגאים בעורכי הדין שלנו שנוטלים חלק משמעותי במלחמה".
משרדים חדשים: משרד עורכי הדין יוסף ישורון ושות' חנך בשבוע שעבר את משרדיו הראשיים החדשים בעיר התחתית בחיפה. בין משתתפי חנוכת המשרד, לצד לקוחות המשרד, היה ראש העירייה יונה יהב. המשרדים החדשים ממוקמים בשדרות המגינים ומשתרעים על כ-400 מ"ר. עו"ד אורן כ"ץ, שותף במשרד: "המעבר למשרדים החדשים מהווה ציון דרך משמעותי עבורנו".
לזכרו: משרד עורכי הדין ארנון, תדמור, לוי הודיע בשבוע שעבר על פטירתו של פרופ' יובל לוי, בגיל 92. פרופ' לוי, מהאבות המייסדים של המשרד, היה מבכירי המשפטנים בישראל והתמחה אצל שופט בית המשפט העליון שמעון אגרנט, לימים נשיא בית המשפט העליון.