ב-6 באוקטובר נירו לוי תיכנן לחגוג את החיים שהוא קיבל בחזרה. הגוף שלו היה עדיין שבור מהתאונה הקשה שעבר, אבל מצב הרוח שלו השתפר והוא חשב לציין את האירוע במסיבת טבע בדרום, אלא שאז הוא גילה שבנו, עומר, מתכנן ללכת לאותה מסיבה, והחליט לבטל.
1 צפייה בגלריה
yk14039855
yk14039855
(נירו לוי | צילום: גבריאל בהרליה)
למחרת, 7 באוקטובר, לוי התעורר מטלפון בהול. "גרושתי לירן על הקו, בהיסטריה. הילד קיבל כדור במסיבה, פינו אותו לבית החולים ברזילי, תלך מיד, תחלץ אותו", הוא מספר בראיון שיפורסם ביום שישי במוסף "7 לילות".
לוי מצא את עומר בבית החולים בהלם טוטאלי, חבוש ברגל, עם אינפוזיה וכמעט שלא מתקשר. מתוך הבנה של הכאוס מסביב, החליטו לפנות אותו לאיכילוב, לרופא שטיפל בלוי לאחר הפציעה שלו. "אם עומר היה נשאר בברזילי, הטיפול בו היה מתעכב והקליע היה יכול ליצור נמק. בדיעבד התברר שזה היה עניין של כמה דקות. הרגשתי שהצילו לי את הילד".
כזכור, קצת יותר משנה לפני כן, באוגוסט 2022, לוי עבר תאונת דרכים קשה, אחרי ששתי מכוניות דרסו אותו בזו אחר זו. הוא החל בשיקום ארוך והוגדר כנס רפואי. שנה אחרי, הגורל האיום ייעד לבנו תהליך דומה. "אתה רואה את הילד שלך עובר שיקום עם אותו צוות שטיפל בך, אחד לאחד. אתה מסתכל על זה ואומר, זה שיעור, בוחנים אותי".
שלושה ימים אחרי שחיי בנו ניצלו, לוי עלה על טיסה לדרום-אפריקה, לצילומי "גולסטאר הסרט: מרוסקים" שהביא לאולמות עד כה סביב 200 אלף צופים, ובעקבות ההצלחה כבר הוכרז על סרט נוסף. לצד אלו, בשנתיים האחרונות לוי גם מלווה את אביו בהתמודדות שלו עם מחלת הסרטן. "בפרמיירה של 'גולסטאר', ליוויתי את אבא שלי להקרנה. עם הפציעה שלי ידעתי להתמודד בצורה הכי קלה. כשזה היה הבן שלי זה כבר היה וואו וואו וואו. וכשזה הגיע לאבא שלי, זה הפך להיות הכי קשה".