באולימפיאדה ראינו את הכדורסלן הטוב בעולם בפעולה, הוא כבר לא ילד וקוראים לו לברון ג'יימס. ראיית המשחק המדהימה עם מסירות לא מהעולם הזה, דאנקים מהדהדים כמו במשחק המחשב האגדי NBA Jam, והמון מנהיגות. לברון יחגוג 40 ממש בקרוב. חוץ מהשיער הלבן על הזקן, הוא לגמרי נראה כמו בן 25 כשהשיא עוד לפניו. גם מעריצים מושבעים של מייקל ג'ורדן נאלצו להודות בינם לבין עצמם שלקינג ג'יימס יש קייס בדיון על הכדורסלן הטוב בכל הזמנים.
כל זה גורם דווקא לתחושת חמיצות קלה כשנזכרים בכך שלברון משחק בקבוצה שכרגע היא לא אחת הפייבוריטיות לזכייה באליפות. צריך לגלול באתרי סוכנויות ההימורים כדי להגיע לסיכוי של הלייקרס. כל כך חבל ששחקן היסטורי הולך לבזבז עוד עונה בקבוצה שכנראה לא תגיע רחוק (למרות שהיא עדיין יכולה להשתפר בקיץ הזה). מגיע לו סוף אחר.
הסוף הזה צריך להיות גדול מהחיים ולהסתיים בטבעת אליפות ולא בפרט הטריוויה "מי השחקן ששיחק עם בנו באותה קבוצה". ג'יימס טוב מדי בכדורסל בשביל שזה יסתיים כך, הלוואי שהוא יגרום ללייקרס להבין שהם חייבים לעשות הכל כדי להיות במאבק האליפות.
לברון יכול להוציא מסוף הקריירה שלו יותר, מגיע לו לסיים בצורה הכי טובה שאפשר. באולימפיאדה ראינו מה הוא יכול לעשות כשיש סביבו שחקנים טובים, ואלה דברים שכנראה אף אחד אחר לא יכול לבצע. זהב אולימפי הוא תואר חשוב, אך לא הכי חשוב. הסיפור של לברון ג'יימס חורג מגבולות הכדורסל. כל מי שאוהב ספורט מקווה שלסיפור הזה יהיה סוף אחר מהצפוי, סוף שכולל זכייה באליפות חמישית. לברון ג'יימס הוא מלך, ומגיע לו סיום קריירה מהאגדות.