שווה אלף תמונות

Zipper: היכרויות מבוססות וידאו
הוגי אפליקציית ההיכרויות Zipper ביקשו לייצר במה, שבה יוצגו המועמדים כמו שהם, בלי לייפות את המציאות (עם תמונות פרופיל שזכו לטיפול): סרטון שבו המועמד מציג את עצמו בקצרה, אמור להיות אמין יותר מתמונה. המצטרפים גם מוזמנים להעלות סרטונים נוספים, לענות לשאלות, וגם לבקש מחברים להעלות סרטוני המלצה.
משתמשי היישום לא צריכים להחליט מיידית על בחירת מועמד (בהחלקה ימינה או שמאלה); כאן אפשר לגלול ממשתמש למשתמש ולחזור למועמד שבו מצאתם עניין. תוכלו גם לחלק לייקים למועמדים שבאים בחשבון.
ב-Zipper מאמינים שדווקא בתקופה המורכבת הנוכחית, האפליקציה שלהם תוכל להוציא מהבית גם טיפוסים בודדים במיוחד. שיהיה במזל טוב.

טלפון על המחשב

PlainApp: File & Web Access: ניהול הסמארטפון באמצעות דפדפן

ב־PlainApp תוכלו לנהל בקלילות את תוכן הסמארטפון שלכם במחשב האישי. האפליקציה תספק לכם את כתובת ה־IP של הסמארטפון, שאותה תידרשו פשוט לקלוד בדפדפן. על שני המכשירים להיות מחוברים לאותה רשת מקומית.
בשלב זה יהיה עליכם לאשר את החיבור בסמארטפון. בדפדפן יופיע תפריט הכולל את כל סוגי התיקיות והקבצים שאליהם תוכלו לגשת: סרטונים, קבצי קול, תמונות וקבצים אחרים. הקבצים מסווגים אפילו לפי אלה שנמצאים בתוך זיכרון המכשיר ואלה שבכרטיס הזיכרון (אם יש). תוכלו להוריד כל קובץ למחשב, לתייג או למחוק אותו.
לרשותכם גם מבחר כלים: כפתור "פתקים" ליצירת פתקים שאליהם תוכלו לגשת גם בסמארטפון, כלי ליצירת ברקודים, כלי לשיקוף מסך הסמארטפון על צג המחשב, וכפתור "אינפו", המאפשר לקבל מידע אודות הסמארטפון, כולל מצב הסוללה, נתוני המכשיר, נתוני מערכת ההפעלה ועוד.