1. איזו השפעה יש להחלטה לחייב התקנת לוחית זיהוי על המכירות של הקורקינטים החשמליים?
"בטווח הקצר אנו לא עדים לשינוי משמעותי. אנחנו דווקא צופים כי בטווח הארוך זה יגדיל את המכירות. ככל שנושא הממונעים יהיה מוסדר יותר, תהיה לכך השפעה חיובית בקרב ההורים שחוששים כיום לקנות קורקינט לילדים שלהם".
2. חודש אוגוסט נחשב מסורתית לחודש הכי חזק במכירות ממונעים, האם זה כך גם השנה?
"במהלך השנה יש שני פיקים. אוגוסט וחגי תשרי. השנה אנו עומדים לרשום שיא מכירות באוגוסט כשעיקר הגידול הוא באזור גוש דן סביב הרכבת הקלה, לקוחות שמחפשים אמצעי הגעה זול למייל האחרון".
3. הקורקינטים הם מוצר מאוד גניב, מה אתם עושים על מנת להתמודד עם הבעיה? "ההגנה של המכשיר נגד גניבות הפכה להיות אחד השיקולים המרכזיים בבחירת הכלי. זאת הסיבה שהגדלנו משמעותית את היצע הקורקינטים שניתן לשלוף את הסוללה שלהם, שיש להם תג NFC (מפתח חכם) או נעילה אלקטרונית דרך האפליקציה".
4. התחלתם לשווק קורקינטים של מותג העל Ducati בטווח מחירים של 3,000-4,000 שקלים. האם יש לזה שוק?
"מדובר בשוק שהולך וגדל בקצב מהיר. הכלים האלה מיועדים ללקוחות שהתנסו כבר בקורקינט פשוט ומעוניינים להתקדם ולשדרג לכלי בטוח יותר, אופנתי ועם טווח נסיעה גדול יותר".
5. באילו פעולות אתם נוקטים על מנת לסייע במלחמה בתאונות קורקינטים שמעורבים בהם בני 18-16?
"יש לנו אחריות כרשת שמוכרת הכי הרבה קורקינטים בישראל לקחת חלק במלחמה בתאונות. חברנו לעמותת אור ירוק לפיתוח מערכת אינטראקטיבית לנוער שמטרתה להכשיר אותם, בפיקוח ההורים, לרכיבה בטוחה. אנחנו נותנים מתנה לכל נער שעובר את ההדרכה בהצלחה".