מגזר המזון ורשת קרפור בבעלות אלקטרה מוצרי צריכה ממשיכים לצמצם הפסדים ולשפר תוצאות. הרבעון השני של השנה הסתיים עם הפסד לבעלי המניות בסך 11 מיליון שקל לעומת 33.7 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. קרפור רשמה גידול של 7.4% בהכנסות ברבעון השני ל-812 מיליון שקל.
המכירות בחנויות זהות במגזר המזון עלו ב-11%, אך המכירות בחנויות זהות שהוסבו לסניפי קרפור עלו בשיעור של כ-%16 ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הגידול במכירות כתוצאה מהסבת סניפים התמתן בהשוואה לרבעון ראשון של 2024 בו נרשמה עלייה של 53%. ייתכן וההסבר הוא בסקרנות הראשונית שגורר סניף שנפתח בפורמט חדש ומודרני. גם הגידול של 7.4% בהכנסות ברבעון הנוכחי התמתנו בהשוואה לרבעון ראשון ב-2024 בו זינקו ההכנסות ב-31%. על החברה רובץ חוב של 463 מיליון שקל שדורש רווחיות תפעולית גבוהה יותר ממה שהציגה בדוח.
החברה שיפרה ברבעון שני את שיעור הרווח הגולמי ברבעון והוא עלה ל-30% מכלל המכירות לעומת כ-%26 ברבעון המקביל אשתקד.