"בן יקר שלי, אהוב שלי. כמה התפללנו לחבק אותך, לראות את החיוך שלך. קיווינו לראות אותך שמח, מוקף במשפחה וחברים", ספדה נירה סרוסי לבנה אלמוג, שנרצח בשבי חמאס, ותקפה: "הופקרת, יום-יום. הופקרת על מזבח מיטוט חמאס, ציר פילדלפי, רפיח. אתה ועוד מאות. הלוואי ונהיה האחרונים".
אלמוג הגיע יחד עם בת זוגו שחר גינדי למסיבת הטבע ברעים, שם עבד כתאורן. שחר נרצחה על ידי המחבלים, ואלמוג נחטף לעזה.
3 צפייה בגלריה
yk14059990
yk14059990
(אלמוג סרוסי ז"ל ובת זוגו שחר גינדי ז"ל)
אלפי בני אדם הגיעו אמש לבית העלמין ברעננה כדי ללוות למנוחת עולמים את החטוף אלמוג סרוסי (26), תושב העיר שנרצח בשבי על ידי מחבלי חמאס וגופתו חולצה על ידי צה"ל. אלמוג הותיר אחריו זוג הורים, יגאל ונירה, שני אחים ואחות, עמית, להב ושקד.
האחות שקד ספדה: "אלמוג שלי, 11 חודשים החזקת מעמד. אני לא מאמינה שזה קרה. כל כך חיכיתי שתחזור, כל כך רציתי שתקים משפחה, אבל זה לא קרה. עכשיו אתה עם שחר אהובתך. אני מצטערת, זה לא מגיע לך. אלמוגי שלי, אני מבטיחה לך שנמשיך להיות חזקים. אני מבטיחה שכולם יידעו מי היית. הבחור עם העיניים הטובות, שמסתכל קודם על אחרים ואחר כך על עצמו. אתה מושא ההערצה שלי, החבר הכי טוב שלי. היית גיבור שלי ועכשיו אתה גיבור של מדינה שלמה. אסור שיהיו עוד גיבורים כאלה. אני אילחם שהחטופים ישובו הביתה".
3 צפייה בגלריה
yk14060265
yk14060265
"קיווינו לראות אותך שמח". ההלוויה של אלמוג | צילום: שאול גולן
האחים עמית ולהב ספדו: "אלמוג, אח שלנו הגדול, אנחנו לא מאמינים שאנחנו עומדים פה. כל 11 החודשים היינו באופטימיות, אבל בורא עולם חשב אחרת. היית מודל לחיקוי שלנו. תמיד היית שם בשבילנו ושמרת עלינו, ועכשיו אתה שומר עלינו מלמעלה. אנחנו תמיד נזכור אותך".
קצין הקשר עם המשפחה מטעם צה”ל ספד לאלמוג גם הוא, והתנצל בפניו ובפני המשפחה. “לא עמדתי במשימה להשיב את אלמוג למשפחתו”, אמר. “אחרי 7 באוקטובר הגעתי למשפחה ודיווחתי להם שאלמוג חטוף, אך חי. לפני כן יגאל האב קיבל הודעה שאלמוג נרצח, אך הוא לא האמין וביקש לראות את גופת בנו. כשלקחו אותו לראות את הגופה התברר שמדובר באדם אחר. הבטחתי למשפחה שאחזיר את אלמוג בחיים, אך לא עמדתי במשימה”.