ישי זייצב, גנן ובעלי גן אהב"ה בצפון תל-אביב, נחשד כי התנהג באלימות כלפי ילדי גנו. מתיעודי המצלמות עולה כי זייצב נהג להטיח ילדים על כיסאות, לטלטל אותם ולהתנהג באגרסיביות בסביבתם.
2 צפייה בגלריה
yk14062261
yk14062261
(ישי זייצב בדיון בהארכת מעצרו, אתמול)
לפני כחודש צפו ההורים בהקלטות מצלמות האבטחה בגן ופנו למיזם "שומרת הטף" במטרה להגיש תלונה. הם צפו בעשרות סרטונים מוקלטים בליווי הדס חכימי, מקימת המיזם. "היו לה קשיי הסתגלות אבל זה היה נראה הגיוני, ילדים בוכים. כשזה לא הפסיק משהו לא הסתדר לנו ופתחנו את המצלמות", תיארה אלבירה גרינשטיין, שבתה נעמי בת השנה ותשעה חודשים נמצאת בגן. "בסרטון הראשון כבר ראינו איך זייצב מכניס אותה לכיסא שהיא לא יכולה לצאת ממנו. ראינו חניקות של ילדים. התחלנו לאסוף סרטונים והגשנו תלונה".
2 צפייה בגלריה
yk14062263
yk14062263
תיעוד ממצלמות האבטחה בגן
"הבת שלי אמרה שהיא לא רוצה להיכנס לגן. פירשתי את זה כקשיי הסתגלות, היא הייתה איתי שנתיים בבית", סיפרה י', אמא לבת שנתיים. "אחר כך ראיתי סרטון שלא משתמע לשתי פנים. ישי התעלל בילדה שלי. עכשיו היא ברגרסיה, רוצה הרבה על הידיים וחזרה לקחת מוצץ".
שופטת בית המשפט השלום בתל-אביב, כריסטינה חילו אסעד, דחתה את בקשתו של החשוד להשתחרר למעצר בביתו והורתה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. אמו ניהלה לצידו את הגן, אך שוחררה מחוסר ראיות.