אחרי שנים של הכשרה לצידו, מינה רמי לוי את בתו יפית לוי אטיאס למנכ"לית משותפת ברשת רמי לוי שיווק השקמה. בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על מחזור המכירות השנתי של הרשת, בסך כ-8 מיליארד שקל לשנה.
יפית, 42, אם ל-6, שימשה ברשת במגוון תפקידים כולל אחראית על המותג הפרטי, מועדון הלקוחות ומחלקת השיווק. היא עורכת דין ובוגרת תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטה העברית. בעלה אופיר אטיאס משמש כמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת רמי לוי.
תפקידה הנוכחי הוא סמנכ"לית השיווק של הרשת. עד כה היה שכרה (עלות מעביד) 40 אלף שקל לחודש, ומעכשיו יעלה שכרה (עלות מעביד) ל-80 אלף שקל.
ההערכה היא שבהמשך תהפוך הבת למנכ"לית החברה הציבורית שכוללת את רשת המזון, השליטה ברשת גוד פארם, חברת רמי לוי תקשורת וקופיקס, כאשר האב יהפוך ליו"ר החברה.
רמי לוי: "יפית הכי מתאימה לתפקיד. יש לה ניסיון של 25 שנה בניהול הרשת לצידי, הצהרתי עליה כבר לפני מספר שנים כבת הממשיכה בניהול. מה אומר עליה? אני מתרגש. אני אבא שלה והיא מהמוכשרות בין מנהלי הדור הצעיר בתחום שלנו".
יפית לוי אטיאס: "עכשיו כשזה רשמי זה יותר מחייב. בעזרת ה' נעשה ונצליח ונעצים את החברה. אני מודה לה' שיש לי הזדמנות להיות לצד המנכ"ל הכי טוב במדינה. אני נכנסת לתפקיד לא כדי לשפר אלא כדי להיות מכפיל כוח ליד אבא, להרחיב את התחומים שכבר נמצאים בהם בעיקר בצדדים הטכנולוגיים, ולהתרחב לתחומים נוספים".
לרמי לוי, לצד הרשת, יש עסקים נוספים, בעיקר עסקי נדל"ן, שותפויות בדסק"ש, בישראייר ועוד.
רינת, בת נוספת של לוי, מנהלת את המלון שבבעלותו בתל-אביב. הבת שיר עובדת כעו"ד בחברה והבן יעקב הוא חבר הנהלה.