רס"ם במיל' דניאל אלוש (37) מתל-אביב, הוגדר בקרב חבריו כמרכז החברתי של צוותו ביחידת החילוץ 669 – ושל כל קרוביו. "אי-אפשר היה ללכת איתו ברחוב מרוב שהוא מכיר את כולם. הוא הלב של הצוות", סיפר אתמול חברו אלעד דיין לאחר שאלוש נפל באסון מסוק הינשוף לצד רס"ם במיל' תום איש-שלום (38) מנס הרים.
אלוש, שעבד בחברת היי-טק, הותיר אחריו אישה, קים רכס, ושני ילדים, טומי בן החמש וניקו, בן שנה וארבעה חודשים. קים היא מאמנת כושר מוכרת מתל-אביב שהשתתפה בעונה הראשונה של התוכנית "נינג’ה ישראל".
2 צפייה בגלריה
yk14073616
yk14073616
(רס"ם במיל' דניאל אלוש ז"ל)
"לפני ארבע שנים יצאנו מפעילות מבצעית ועברנו לגיבושים, להדרכות, סיימנו את החלק הזה בחיינו", הוסיף אתמול דיין. "קצת אחרי שהתחילה המלחמה פנו אלינו מהיחידה שצריך שנחזור לפלגה המבצעית, אלוש ותום התנדבו. אנחנו בערך 15 בצוות שחזרנו. שניהם הגיעו מתוך רצון ענק, הם עצרו הכל ונכנסו לסבב כוננויות. אלוש גדל איתי בתל-אביב. הוא חתיך הורס עם הלב הכי טוב שאני מכיר. כל מה שמבקשים ממנו, בכל שעה ובכל זמן הוא יהיה שם. פשוט בחור נדיר".
חברת הכנסת מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד, שכנתו וחברתו של דניאל, ספדה לו לאחר הבשורה הקשה: "אלוש, אלוש היקר והאהוב שלנו. אתה לא מלח הארץ, אתה מלח גס, עם חיוך תמידי, אור בעיניים, אבא מושלם ובן זוג לתפארת. אני רואה את השם והתמונה שלך ולא מאמינה. כולנו עצובים והמומים".
2 צפייה בגלריה
yk14073877
yk14073877
עם בנו התינוק
הדר סגל, גם הוא חברו של דניאל, ספד לו גם הוא בפוסט בפייסבוק: "דניאל, חבר לכיתה ולשכבה בתיכון אליאנס ברמת-אביב, היה אדם מדהים וגיבור אמיתי. בעל חיוך כובש ואהוב על כולם".
חברה נוספת, נרקיס אלון, הוסיפה: "הותר לפרסום שהמלאך דמות אדם הזה בשם דניאל אלוש נפל בהתרסקות המסוק. גם ברגעיך האחרונים כל מה שעשית זה לסייע לאנשים אחרים. אנחנו מרוסקים, אח יקר שלנו, ונאהב אותך עד יומינו האחרון".