היא אמא של אביב גפן, הוא הבן הבכור שלו. היא אוהבת לדבר על הכל ולהיזכר בימים חסרי הגבולות של הסבנטיז, הוא מרגיש ניצחון כשאומרים עליו שהוא שמרן וזקן.
בחודשים האחרונים נורית ודילן גפן משדרים ביחד את הפודקאסט "מעניין לי את הסבתא", שהפך לתופעה. בשאלון פינג-פונג זוגי שיתפרסם מחר בגיליון הכפול והמיוחד של "7 ימים" הם מדברים על הגעגועים לסבא, יהונתן גפן ז"ל, הציפייה לאח הקטן שיוולד לדילן מבת זוגו החדשה של אבא אביב, ועל החלומות לעתיד.
1 צפייה בגלריה
yk14084017
yk14084017
(נורית ודילן גפן. "אנשים מפחדים מהלבד, לא מבינים שאתה חופשי לגמרי" | צילום: שי יחזקאל)
מתי הייתם הכי מאושרים?
נורית: "כשכולם עזבו את הבית. הייתי חופשייה פתאום. התחלתי לגלות את עצמי, הייתי בת 50. אין לי מאז גבר, אין לי שום זכר. יש לי חברים קרובים, לא מעט מהם גייז. אבל בן זוג לא היה לי כבר 30 שנה".
לא חסר?
"אתה לא מבין כמה לא. אנשים מפחדים מהלבד, חושבים שזה נורא. הם לא מבינים שאתה חופשי לגמרי. פעם נסעתי עם נהג מונית שאמר לי 'לא טוב היות האדם לבדו'. אמרתי לו: טוב, טוב, טוב! ואז הוא אמר לי: 'אז מי מוציא אותך?' אמרתי לו, תגיד לי אני כלב? יש לי קולר? אני מוציאה את עצמי".
דילן: "הימים שלפני השבת השחורה של 7 באוקטובר היו לי מדהימים. התחלתי י"ב, הייתי בהופעה של ברונו מארס, שהייתה מעולה. אני מרגיש שהיום אולי יש לי יותר דברים להיות מאושר מהם, אבל העצב מבחוץ מעיב על זה מאוד".
דווקא בתקופה כזו אתה מקבל צו ראשון.
"זה גורר המון מחשבות, אבל בשביל שיהיה אופק בריא באיזושהי צורה למדינת ישראל, אני חושב שכולנו חייבים לקחת חלק בצבא. אני גאה מאוד שאני מתחיל להתגייס. אני חושב שאני הכי יכול לתרום במודיעין. צורת המחשבה שלי מאוד מותאמת למניעת קונספציות. אני חדשן, אוהב לשאול שאלות, אוהב לחשוב מחוץ לקופסה".