בשנת 2013, איבדה משפחת שמעון את הבת נופר בתאונת דרכים. למעלה מעשור מאוחר יותר, השכול פגש את המשפחה פעם נוספת. סמ"ר דותן שמעון, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי נפל בקרב בדרום הרצועה. אמש הובא למנוחות בבית העלמין בגוש עציון.
דותן הותיר אחריו הורים, ירון ואורית, ואח, גיא. האב ירון ספד לו: "דותן, אני לא מאמין שאני כותב הספד עליך. לפני יומיים כתבת שהכל בסדר ושאתה נכנס לעזה ואוהב אותנו. תמיד הרגעת אותנו שאין מה לדאוג. דותן, תמיד התגאיתי בך. ילד של שמחה ונתינה עד אין-סוף, ואהבה לכל אדם. דותן, אני לא מעכל שאנחנו צריכים לקבור שני ילדים. הלב מסרב להאמין שלא תחזור הביתה”.
2 צפייה בגלריה
yk14084083
yk14084083
(סמ"ר דותן שמעון ז"ל)
האם דורית הוסיפה: "דותני שלי, ילד מתוק שלנו, אני לא מאמינה שדפקו לנו בדלת בשעה מאוחרת. החייל שואל אותי אם אני אורית ואם בעלי בבית. שאלתי, 'מה קרה לדותן, הוא נפצע?' והוא בשלו, בעלך בבית? אז אני צועקת, ירון, יש חיילים בדלת, והוא אומר: 'לא יכול להיות'. והחייל אומר את המשפט, 'צבא הגנה הגנה לישראל מודיע על נפילתו של דותן שמעון. ואני אומרת לו שלא יכול להיות, שזו טעות. צריך להגיד לאנשים לא לחנך את הילדים שלהם להיות טובים כי אז אתה לוקח אותם. שוב אותו סיפור, יבואו, יחבקו, יהיו עצובים ואז ילכו".
2 צפייה בגלריה
yk14084120
yk14084120
הלוויתו של דותן שמעון