אלפים הגיעו אמש לחלקה הצבאית בבית העלמין בקיבוץ משמרות, ללוות למנוחות עולמים את סמ"ר אגם נעים שנפלה בקרב בדרום רצועת עזה. נעים, בת 20 ממשמרות, שירתה כפרמדיקית בגדוד 52 והיא החיילת הראשונה שנפלה מאז החל התמרון הקרקעי של צה"ל לרצועת עזה.
היא הותירה אחריה הורים, דורית ויורם, ושתי אחיות, יובל ופלג.
2 צפייה בגלריה
yk14084039
yk14084039
(סמ"ר אגם נעים ז"ל)
האב יורם ספד: "כשאגמי נכנסה לעזה קיוויתי שלא יקטפו את הפרח הקטן שלי. אבל ידעתי שזה יקרה כי תמיד המעולים נופלים. ואגמי הייתה מעולה. היא הצטיינה בקורס בקלילות ותמיד מוקפת בחברים וחברות.. אני מבטיח לך שאעשה הכל לשמור על המשפחה, כפי שביקשת ממני בצחוק שאם יקרה לי משהו. אני רוצה להתפלל שכעם נהיה ראויים למותך".
דניאל, הסמלת של אגם בקורס פרמדיקים ספדה גם כן: "אגם, תודה בשמי ובשם הקורס ותודה למשפחה של אגם שגידלו אשה כל כך מיוחדת. בחרת במקצוע הרפואה ובשדה הקרב הצלת המון לוחמים. אני מבטיחה שהמורשת שלך תמשיך ללוות את קורסי הפרמדיקיות לדורות. השארת בליבי חלל שאי-אפשר למלא. ואני שואלת מה אני אעשה בלעדייך?”
2 צפייה בגלריה
yk14084082
yk14084082
הלוויתה של אגם נעים | צילום: נחום סגל
דורית, אמה של אגם, כתבה בחודשים האחרונים שני פוסטים שבהם התייחסה לשירות המורכב של בתה. "אגם קיבלה זימונים לקורס פרמדיקים, כל כך שמחנו, אולי בהמשך תהיה רופאה, שווה לא? היא סיימה את הקורס בהצטיינות והודיעו לנו שהיא מסופחת לשריון", כתבה האם. "יומיים אחרי הקורס היא כבר הייתה בעזה עם חיל הנדסה. הפסקנו לנשום, החיים השתנו. פתאום גיליתי את התקפי החרדה שהגיעו ללא הכנה. אגמי צילצלה והודיעה שהיא נכנסת. כאב חד, כמו סכין שנכנסת ומסתובבת בלב, בכל הגוף".