פוקס מצטרפת באיחור ניכר למכירות אונליין, תחת אתר עצמאי: אחרי שהמותג פוקס נמכר כבר שנים באינטרנט באתר טרמינל x, בקבוצת פוקס החליטו סוף-סוף להקים לו אתר מכר עצמאי.
הקבוצה עושה זאת במקביל להמשך המכירות של פריטי המותג בטרמינל x. פוקס החלה למכור אונליין ב-2017, אז חברה לניר הורוביץ עימו הקימה את טרמינל x. קודם לכן הראל ויזל הצהיר שלא ימכור פוקס באינטרנט. מאז, הקבוצה פתחה אתרי סחר מקוון גם ל-ללין, נייקי, פוקס הום ופוט לוקר (כשכל המותגים האלה מוכרים במקביל גם בטרמינל) ורק כעת, פוקס, המותג שבזכותו קמה הקבוצה, החל למכור עצמאית אונליין. האתר החל לפעול בהרצה שקטה באוגוסט וכעת החברה החלה לפרסם אותו ללקוחות. בדומה לטרמינל, האתר החדש מציע משלוח חינם בקנייה מעל 199 שקל והזמנה תוך יום, למזמינים עד 17:00. אין בו בשורת מחיר ייחודית כרגע. המבצעים נראים זהים למבצעי הרשת והשילוח שהוא מציע אמנם מהיר מאוד - אך זהה לקיים כבר בטרמינל x. היתרון של אתר פוקס על פני טרמינל x הוא שהוא מציג במסודר את מלוא הפריטים של המותג פוקס ובנראות מזמינה יותר. החיסרון: בניגוד לטרמינל, אי-אפשר לשלב בקנייה בו מותגים שאינם פוקס. בטרמינל x נמכרים מותגי הקבוצה כמו מנגו, יאנגה, שילב, אמריקן איגל ודה צ'ילדרנ'ס פלייס. זאת לצד מותגים שיש להם אתר משלהם ולא שייכים לקבוצה כמו קליניק, בובי בראון, דה נורת' פייס ודקטלון. לצידם נמכרים גם מותגים שאין להם אתר משלהם בישראל, כמו וג'ה ויוניקלו. לאחרונה הודיעה הקבוצה שהיא מנהלת מו"מ לרכישת מותג האונליין איתי ברנדס, לפי שווי של 90-50 מיליון שקל.