דחוף לראות

"קוף רע" (Bad Monkey) (אפל+). אם יש כרגע אסקפיזם אינטליגנטי, מבריק, מצחיק ומעט מותח, מדובר בסדרה שבה וינס ווהן חוזר לשיאו כקשקשן צמרת, ובמקרה זה בלש משטרה שהורד לדרגת פקח מסעדות ומסבך את עצמו בחקירה מגוחכת של פשע אמיתי – וגם עם כל שאר העולם – הכל לחופי איי הקיז המומלצים (אם אתם בסביבה). מילוט מושלם מכאן ועכשיו.

טוב, בסדר

"רק לא זה" (נטפליקס). צבעונית, מהירה, מהנה ונטולת משקל סגולי, "רק לא זה" היא התגלמות מה שכבר מותר לכנות "נטפליקסיזם": סדרות קלילות, פטפטניות, בועות סבון רק-על-גבול-המביכות – ובקיצור, ה"אמילי בפריז" הבאה. ג'ואן (כריסטן בל), מגישת פודקאסט רווקה, מתאהבת בנואה (אדם ברודי), פרוד טרי ורב שלידו גם היהדות הרפורמית נראית די אורתודוכסית. ממכרת ותעשייתית כמו במבה נוגט, "רק לא זה" היא בדיוק מה שאתם רוצים לזכור בימים שבהם המסך המקומי יוצף במשדרי השנה ליום שאסור לשכוח. בהשגחת הרב.
1 צפייה בגלריה
yk14099872
yk14099872
("הזוג המושלם". איני יכול עוד | צילום: באדיבות נטפליקס)

צפיית שנאה

"הזוג המושלם" (נטפליקס). כמה עוד אפשר לפהק מול סדרות מופקות מדי של ניקול קידמן על חייהם הסודיים והמושחתים של העשירים, כולל – במחיר הזמן המבוזבז שלכם – רצח אחד וכמה סודות שערורייתיים וצפויים? אישית, איני יכול עוד. קולקטיבית, אפשר לצפות ולשנוא כמעט כל רגע.

לא להתקרב

"מלחמת המעמדות הקולינרית" (נטפליקס). ריאליטי הבישול הקוריאני מזיע כל כך ממאמץ להמציא מחדש את הז'אנר, עד שהתוצאה מתישה לצפייה, כמות הדמויות והכינויים בלתי נתפסת, והמאבק בין השפים המבוססים לשפים החובבים (הכף הלבנה מול הכף השחורה) הופך למאבק עז במקרר על הרצון הדחוף לקום אליו ולא לחזור לעולם.

יום שנה

"היום שלא נגמר" (כאן 11). אם לבחור רק פרויקט טלוויזיוני אחד מבין מבול תזכורות 7 באוקטובר, "היום שלא נגמר" הוא אולי המקיף והמשמעותי ביותר: אמנון רבי וגלעד טוקטלי פוגשים לא פחות מ-114 מרואיינים שהיו בתופת ומתעדים דקה אחר דקה, בכל הזירות, את היממה שאחריה שום דבר לא נשאר כשהיה (החל ממוצ"ש, 5 באוקטובר, חמישה ערבים רצופים).