אחרי שספגה 3:0 מספרטה פראג במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, זלצבורג של אוסקר גלוך רוצה לשנות כיוון הערב (19.45) במשחקה השני, כשתארח את ברסט הצרפתית. האורחת הייתה אחת מהסינדרלות של אירופה בעונה שעברה, אבל פתחה רע את הנוכחית. הקשר הישראלי, שכבש צמד בשבת והגיע לחמישה שערים העונה, אמור לפתוח. עומרי גלזר והכוכב האדום יתארחו למשחק קשה במיוחד בסן סירו מול אינטר (22.00). עוד משחקים בולטים: ארסנל – פ.ס.ז', לברקוזן – מילאן.

עודד אמר לא להרים ידיים

לאחר מתיחת פנים שעברה במהלך הקיץ, ושלושה ימים לפני משחקה הראשון ביורוליג נגד וילרבאן, מכבי ת"א ערכה אתמול מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה. "הכל השתנה ונהיה קשה יותר", אמר המאמן עודד קטש, "אבל שמים הכל בפרופורציות. אם נתרכז בספורט אז עברנו טלטלה לא פשוטה, שיחקנו ללא הקהל שלנו, הרבה חוסר ודאות. מה שחיזק אותנו זה האופי הישראלי - לא להרים ידיים, להילחם ובסוף לנצח". (אפרת עמורבן)
ליגת האלופות של פיב"א. הפועל חולון תפתח הערב (19.30) את עונתה השמינית במפעל, כאשר תשחק בחוץ מול ורצבורג מגרמניה. יפתח זיו, שנעדר מהמשחק מול מכבי ת"א' ישוב לסגל. מכבי ר"ג תחזור לאירופה אחרי 22 שנים כשתתארח אצל א.א.ק אתונה (19.00). (סתיו איפרגן)