1. המומנטום התהפך

שבוע הכדורגל הישראלי תחת אש נמשך אתמול עם שני משחקים בלי קהל, אבל עם הרבה אקשן על המגרש ומחוצה לו. רגע לפני פתיחת המשחק בין בני-סכנין למכבי נתניה בעכו נשמעה אזעקה באזור, השחקנים ואנשי הצוות נכנסו למרחב מוגן והמשחק נפתח מספר דקות לאחר הזמן המתוכנן.
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום שונה - נתניה אחרי ניצחון וסכנין אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון, כולל זה שלא נערך בטוטו-טרנר - אבל אתמול הוא התהפך. המשחק היה שקול ולא התעלה לרמה גבוהה, ואז משום מקום הגיע שער הניצחון של סכנין (41): מתנאל טדסה חטף כדור והגביה אותו נהדר לראש של אלכסנדר רמאלינגום, שנגח לגופו של עומר ניראון ומשם לרשת (41).
בנתניה חשבו שהניצחון על קריית-שמונה במחזור שעבר יוציא אותם לדרך חדשה, אבל אתמול הקבוצה חזרה לא רק להפסיד אלא גם להציג יכולת ירודה - מה שמחזיר את הלחץ למועדון.

2. נגמר כבר בהתחלה

במ.ס אשדוד לא יודעים אם לצחוק או לבכות. מצד אחד ניצחון חוץ 0:3 משכנע על הפועל חדרה, אבל מצד שני מוחמד כנעאן, האיש שהיה אחראי יותר מכולם לניצחון, נאלץ לנטוש את המגרש בגלל פציעה כבר בדקה ה-36. כנעאן החמיץ כמעט את כל העונה שעברה בגלל פציעה, וגם הוא וגם הקבוצה מקווים שזה לא יהיה המקרה הפעם.
אשדוד שלטה במגרש ללא עוררין וגמרה את המשחק תוך 24 דקות. זה התחיל עם שער עצמי של ממאדו מבודג'י כבר בדקה החמישית, ואז התחילה ההצגה של כנעאן. ארבע דקות לאחר מכן הוא שלח כדור אדיר מ-20 מטר לרשת, ובהמשך הוכשל ברחבה ושלח גם את הפנדל לשער. כנעאן נפצע, אשדוד נרגעה וחדרה ניצלה מתבוסה גדולה יותר. בכל מקרה, הקבוצה של חיים סילבס היא מועמדת מובילה לתואר הקבוצה הגרועה ביותר בליגת העל. (שמעון אלבז)

כפר-שלם עצרה באדום

הפועל ת"א עצרה את דהירתה של כפר-שלם בליגה הלאומית כשהביסה אותה 0:3. מילאן מקאריץ' הבקיע צמד (15, 57) ובן שהר (79) הוסיף בעזרתו של שוער כפר-שלם שחר אמסלם.
הפועל עפולה - בני-יהודה 2:2. לעפולה: אחמד חלאילה (42), וואליד דרוויש (65). לבני-יהודה: גיל יצחק (53 בפנדל), שובל גוזלן (56). הפועל רעננה - הפועל עכו 1:2. לרעננה: ניר עזריה (51 בפנדל), ניוטון וויליאמס (74). לעכו: קלוד לואיס (14).
המשחק בין כפר-קאסם לנוף הגליל הופסק בדקה ה-10 במצב 0:0 בגלל תקלה במערכת החשמל באצטדיון בת-ים. ההכרעה תעבור לבית-הדין המשמעתי. (ספי פסטרנק)