המוני אנשים מחכים לגלות מה תהיה התגובה של ישראל למתקפת הטילים מאיראן – ועל פי הדיווחים, כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד מהם.
ב-22 באוקטובר, עוד מעט יותר משבועיים, מחכה לאל-נאסר הסעודית של רונאלדו משחק חוץ מול אסטגלאל האיראנית בליגת האלופות של אסיה, על הדשא בטהרן. הסעודים מודאגים מהאפשרות שאיראן תספוג מתקפת נגד בזמן שהסופרסטאר יבקר אצלה, ובמועדון מתכוונים להגיש בקשה רשמית להעברת המשחק למדינה נייטרלית כדי להימנע מסיכונים מיותרים. על פי "מארקה" הספרדי, אל-נאסר תסרב לצאת לטהרן אם בקשתה לא תיענה. מהמועדון נמסר לתקשורת: "אנחנו עוקבים אחרי ההתפתחויות ועובדים כדי להזיז את ההתמודדות".
בינתיים, הכדורגל האיראני נמשך ללא הפרעה ובלי מגבלות, כאשר רק אתמול פרספוליס ניצחה את שאדורמאלו 0:1 לעיני יותר מ-78 אלף צופים בטהרן. הבירה גם מתכוונת לארח כמתוכנן את משחק מוקדמות המונדיאל מול קטאר בשבוע הבא. אגב, מ-2016 ועד לא מזמן מפגשים בין קבוצות איראניות וסעודיות התקיימו במגרשים נייטרליים בעקבות המתיחות בין המדינות, קביעה שבוטלה בשנה שעברה.
מעניין אם רונאלדו יחזור בסופו של דבר לאיראן, ואם בכלל ירצה בכך אחרי מה שקרה בביקור הקודם שלו לפני שנה: באחד הימים הוא חיבק אמנית איראנית שפגש, וברשתות החברתיות נפוצה שמועה שהוא עלול לספוג 99 מלקות בשל כך. הנושא תפס כזו תאוצה, שגורמים רשמיים של איראן מיהרו להצהיר שאין סכנה שהכוכב ייענש.
כדורגל אירופי. שער של דיוגו ז'וטה סידר לליברפול 0:1 על קריסטל פאלאס ושמירה על המקום הראשון באנגליה, מעל מנצ'סטר סיטי (2:3 קשה על פולהאם עם צמד מפתיע של מטאו קובאצ'יץ') וארסנל (שער ושני בישולים לבוקאיו סאקה ב-1:3 על סאות'המפטון). אחרי פתיחה חלשה לעונה, שון וייסמן כבש את שערו הראשון וסידר לגרנאדה ניצחון 0:1 בחוץ על מיראנדס בליגה השנייה בספרד.

סולומון ותורג'מן מחוץ לסגל הנבחרת

מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון, שהתייעץ עם ד"ר אודי קאופמן, החליט לשחרר את מנור סולומון ודור תורג'מן הפצועים מהסגל למשחקים מול צרפת (יום חמישי) ואיטליה (יום שני הבא) בליגת האומות. סולומון החמיץ משחק שלישי ברציפות בלידס בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, בעוד חלוץ מכבי ת"א סוחב פגיעה ברגלו והחמיץ את ההפסד למיטיולן בליגה האירופית ביום חמישי (2:0). בן שמעון יבחר הערב מחליפים אחרי סיום מחזור הליגה.
פציעה נוספת במכבי ת"א היא של השוער המחליף אופק מליקה, ששבר את הקרסול וייעדר שלושה חודשים. (נדב צנציפר)
ראגבי בכיסאות גלגלים. נבחרת ישראל, המורכבת מספורטאי אילן ספיבק ר"ג, ניצחה את המארחת פינלנד 36:66 באליפות אירופה דרג ב'. היום תתמודד ישראל מול ספרד במשחק על המקום החמישי. (אברהם תשובה)