"המרוויחות" הגדולות מהמלחמה הן חברות התעופה הישראליות. הפסקת הטיסות לישראל של מרבית החברות הזרות, פעלה לטובת אל על, ישראייר וארקיע, שהקפיצו חופשי מחירים ושיגרו מטוסים בתפוסה מלאה ללא תחרות כמעט. כרטיס טיסה בחגים, שלא הוזמן מראש, הגיע ל-1,300 דולר ללונדון. זה בא לידי ביטוי, לדוגמה ברווחי אל על שנסקו ב-48% ברבעון שני של 2024 - פי 2.5 לעומת תקופה מקבילה אשתקד והסתכמו ב-147 מיליון דולר.
גם רשתות השיווק רשמו תוצאות נאות. הישראלים נשארו בארץ ולצד העובדה שיותר אנשים צרכו מזון נוספה גם הצטיידות החירום. בחסות המלחמה העלו ספקים ורשתות את מחירי המוצרים והרווחים טיפסו.
ואי אפשר בלי התעשייה הביטחונית: כל מה שמספק ציוד מכל סוג שהוא לצה"ל, עובד עכשיו במלוא כושר הייצור שלו. בראש כמובן התעשייה האווירית, אלביט ורפאל, שצברו השנה – בגלל צורכי צה"ל ובגלל המתיחות הכלל-עולמית – הזמנות שיא בשווי של מילארדי דולרים.