אלפי עוקבות הצטרפו לדף האינסטגרם החדש שפתחה משפיענית האופנה והלייף סטייל עינב כהן בלי לדעת מה עומד מאחורי הלוגו של Studio 365. לאחרונה נפתרה התעלומה, כשכהן השיקה מותג רהיטים חדש. "החלטתי ליצור באזז ולא לגלות מה אני עומדת למכור, וזה עבד", אומרת כהן. "הפכתי את העניין למסתורי, וזה סיקרן אנשים. רק ביום הפתיחה חשפתי שמדובר בעיצוב רהיטים".
כהן, בת 25, עוסקת מגיל 15 באופנה ובלייף סטייל. לפני כשנה החליטה לשנות כיוון ולעבור מאופנה לעיצוב רהיטים יחד עם בעלה, בר טויטו, איש הייטק בן 29. "רצינו לפתוח משהו ביחד", היא אומרת, "והחלטנו על שם לפני שידענו מה נמכור. חשבנו על כמה רעיונות, וכשעלה רעיון הריהוט, ידעתי שזה זה".
טויטו עזב את עבודתו, ובני הזוג עברו לתל-מונד והתחילו לתכנן יחד את הקו העיצובי של הריהוט והאביזרים שלהם. "בר אחראי על הצד הלוגיסטי והכלכלי", אומרת כהן, "ואני אחראית על העיצוב והשיווק. הרעיון היה לקחת פריטים שאני אוהבת, לתת להם את הקו הייחודי שלנו, ולמכור אותם במחירים נוחים יותר".
כך, למשל, אפשר למצוא באתר של המותג רפליקה של כיסא ברצלונה או של שרפרף הפרפר האיקוני לצד ספות, שולחנות אוכל וקפה, כיסאות, אגרטלים ומגשים. המחירים נעים מ-15 שקל לכוס שתייה מזכוכית מחורצת ועד 7,850 שקל לספה פינתית גדולה בגוון אפור בדגם Bella.
מה מאפיין את הקו שלכם?
"החזון שלי התחיל מפריטים שהייתי רוצה לעצמי, אבל הם עולים הרבה כסף. לקחנו אנשי מקצוע ועיצבנו את הפריטים כך שהאיכות שלהם נשמרת אבל המחיר סביר. אנחנו משתמשים הרבה בצבע שאני קוראת לו 'בלונד', שמנת עם גוון צהבהב. אנחנו משתמשים הרבה גם בניקל. אני מאוד אוהבת סגנון תעשייתי, יפני או סקנדינבי – סגנון נקי עם התמקדות בפרטים הקטנים"