חברת טמפו, יצרנית משקאות קלים ובירה, רוכשת 30% ממיזם הבילוי החברתי LINX בעלות של כמיליון דולר. המיזם החדשני, שנחשף לראשונה בתוכנית "הכרישים" (שמייסדיו סירבו להצעה שניתנה בתוכנית), מאפשר לראשונה לצרכנים לצבור כסף על כל רכישה בבתי קפה, ברים, ומסעדות ולממש אותם מיידית.
LINX היא רשת חברתית שבה הצרכנים יכולים גם להמליץ לחבריהם על עסקים, לתעד את החוויות שלהם ולהרוויח מכך כסף בנוסף לצבירה הקיימת, ובכך לאפשר לבעלי העסקים להגיע לקהלים רחבים יותר.
אחד ממייסדי המיזם, אביב ימין, נפצע באורח קשה בתחילת הלחימה מרימון שהוטל מרחפן של חמאס, והוא מסיים כעת שיקום ארוך של 10 חודשים. יש לציין כי כל יזמי LINX גויסו בשנה האחרונה למילואים.
טמפו, בהנהלת דניאל בר, משקיעה במיזמים ישראליים בתחומים שונים, בין היתר בחממת הפודטק בגליל 'start-fresh' בשיתוף תנובה, OurCrowd וקרן פיניסטר. החברה, כמדיניות, מקצה משאבים לעידוד מיזמים ישראליים בפריפריה ובמרכז הארץ. בנוסף להשקעה הכספית, טמפו מלווה אותם בייעוץ, כלים שיווקיים, פיתוח עסקי ושלבי גיוס.
ימין אמר ל"ממון", כי "טמפו ואנחנו חולקים ערכים משותפים ליצירת כלכלה המבוססת על שיתוף פעולה בין עסקים לצרכנים. בעיקר בתקופה זו, כאשר לעסקים אין המון כסף לשיווק, LINX מצליחה ליצור מערכת יחסים בין עסקים ללקוחות בצורה אותנטית וממוקדת שמטיבה עם הצרכנים".