במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד סמסונג ויבואנית סמסונג בישראל סם ליין, על תקלות במקררי החברה, הוחלט על תיקון 16,600 מקררים בבתי הצרכנים. התובעים הייצוגיים טענו לפגמים סדרתיים, והיבואנית עדיין מכחישה את הטענה הזאת. הצרכנים יתבקשו בתגובה להפסיק את הקמפיין השלילי נגד המקררים בפייסבוק. השווי המוערך של התיקונים, או החלפת המקררים במקרה הצורך, הוא כ-95 מיליון שקל.
הפיצוי אושר עבור כל סוגי מקררי סמסונג מ-18 באפריל 2012 ועד מועד מתן תוקף לפסק הדין, שאינם במסגרת האחריות, שנתגלתה בהם תקלה מהתקלות שהוכרו בהסכם הפשרה. מקררים שיובאו ביבוא רשמי או מקביל, זכאים להשתתף בתוכנית התיקון. מקררים שנמצאים במסגרת האחריות - התיקון ייעשה במסגרתה או שתוארך האחריות בהתאם.
הסימפטומים המזכים בתיקון הם הצטברות מים במגירת הירקות או מתחת למגירה; הצטברות קרח במקומות שונים במקרר, שסותמת את פתחי הקירור או מונעת פתיחת מגירת הקרח וחלודה או קילופים בדלתות המקרר. שתי התקלות הראשונות יתוקנו עד אפריל 2025 והחלפת הדלת עד יולי 2025. את נפגעי מקררי סמסונג ישראל ייצג בתביעה הייצוגית עו"ד פנחס מיכאל אור. כדי להוכיח זכאות לתיקון יש להציג עד 27 בינואר 2025 חשבונית רכישה ולצלם סרטון שמוכיח את הפגמים.