התחרות תיפגע אבל בטווח הקצר הלקוחות יקבלו יותר: סלקום הודיעה אתמול שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת HOT, במסגרתו לקוחות סלקום יצפו מעתה בתכני NEXT TV, המותג המוזל של HOT שמציע תכנים על גבי האינטרנט. בכך סלקום מוותרת על רכישת תוכן עצמאית. עבור לקוחות סלקום מדובר בשדרוג (ללא עלות) מבחינת תכנים, אם כי לא מדובר במלוא עושר התכנים שהמותג HOT מציע. בכך, סלקום עושה קופי פייסט למהלך של פרטנר ו-yes ביולי האחרון, אז פרטנר החליטה שהיא לא מספיק תחרותית בתוכן ובמחיר, ועל כן ויתרה על תוכן עצמאי והחלה להציע ללקוחותיה, ללא תוספת תשלום, את תכני סטינג TV, המותג המוזל של yes. לפי הערכות, לסלקום TV יש כיום 266 אלף לקוחות ול-HOT קרוב ל-700 אלף לקוחות טלוויזיה. מנכ"ל קבוצת סלקום, אלי אדדי: "ההסכם החדש הוא מהלך משמעותי עבור לקוחותינו, שיביא לשדרוג שירות סלקום TV"

כפר עזה: רכס נדל"ן וקבוצת צדוק יקימו מתחם תעסוקה בקיבוץ

עסקת ענק בעוטף עזה: חברת רכס נדל"ן, שבבעלות ארקין קפיטל ותומר כץ, וקבוצת צדוק, שבבעלות ישי צדוק, חתמו עם קיבוץ כפר עזה על עסקה להקמת מתחם תעסוקה בשטח של כ-60 דונם, שימוקם באזור התעשייה של הקיבוץ. המתחם יכלול 42,000 מ"ר בנוי וישמש את קבוצת צדוק שתהיה שוכרת העוגן. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-250 מיליון שקל, כאשר בשלב זה הפרויקט נמצא בשלבי תכנון וצפוי להסתיים במהלך 2027. מדובר בעסקה ראשונה במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין רכס נדל"ן לקבוצת צדוק, שנועדה ליזום ולהקים במשותף מתחמים בהיקף של כ-100 אלף מ"ר ברחבי הארץ, שבהם קבוצת צדוק תהיה שוכרת העוגן. מהחברות נמסר כי "המתחם בכפר עזה מהווה את הצעד הראשון בשותפות זו, המבטאת את מחויבות הצדדים לשיתוף פעולה ארוך טווח ולהרחבת פעילותה של קבוצת צדוק באתרים חדשים".