1. איך הביקושים לכרטיסים למופעי חנוכה בהשוואה לשנים רגילות?
"ניכרת זהירות רבה מצד הצרכנים. אם בעבר אנשים נהגו להזמין כרטיסים זמן רב מראש, השנה המגמה הפוכה. הציבור מחכה לרגע האחרון לפני קבלת החלטות, מתוך חשש לשינויים במצב הביטחוני".
2. כרגע מתוכננות הופעות גם בחיפה ובאולמות גדולים במרכז. מה הזכויות שלנו אם קנינו כרטיס והמופעים מתבטלים?
"יש לוודא מראש אם החברה המפיקה מתחייבת להחזרים כספיים במקרה של ביטולים עקב אזעקות או הוראות פיקוד העורף. כדאי לבדוק אם מדובר בהחזר מלא או חלקי, חשוב לקרוא בעיון את האותיות הקטנות כדי להימנע מהפתעות לא נעימות".
3. מה המחירים של מופעי חנוכה השנה לעומת שנים קודמות?
"המחירים נשמרו באותו הטווח ולא עלו. מופעים גדולים כמו הפסטיגל נותרו באותה רמת מחיר, מתוך מטרה לא לאבד קהל שממילא חושב פעמיים על כל הוצאה בתקופה הזו".
4. מעבר לסוגיית הביטחון, כמה גם המצב הכלכלי מהווה שיקול בהחלטה אם לקנות כרטיסים?
"יוקר המחיה מוסיף ללא ספק עוד שכבת שיקול. משפחות רבות מצמצמות את מספר המופעים שהן הולכות אליהם, מתוך הבנה שכל בילוי כרוך בהוצאה משמעותית. המפיקים מתמודדים עם האתגר על ידי מבצעים והנחות".
5. כמה ניתן לחסוך באמצעות הטבות של כרטיסי האשראי ומועדוני הצרכנות?
"השימוש בהטבות האלה עשוי לחסוך משמעותית בעלויות. מדובר בהנחות שיכולות לנוע בין 25% ל-50%. לדוגמה, המחיר המלא לכרטיס לפסטיגל הוא 159 שקל, ובאמצעות מועדון "שלך" ניתן לרכוש אותו ב-59 שקל בלבד".