קרפור, שבשליטת אלקטרה מוצרי צריכה של האחים זלקינד, עברה מהפסד לרווח סמלי. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2024 הסתכם ב-800 אלף שקל לעומת הפסד ברבעון המקביל של 23 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים ההפסד הצטמצם לסך של 46 מיליון לעומת 147 מיליון שקל בתקופה מקבילה ב-2023.
קרפור רשמה גידול של 7.2% במכירות ברבעון, שהסתכמו ב-890 מיליון שקל לעומת 830 מיליון שקל ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של 2024 עלו ההכנסות ב-13.6%, אבל יש לקחת בחשבון כי לצמיחה תרמה העובדה שהשנה נכללו סניפים שהוסבו לקרפור וסניפים חדשים שנפתחו, שלא פעלו בארבעה חודשים מתוך תשעת החודשים של 2023 (ברבעון ראשון של 2024 החברה הציגה עלייה של 31% במכירות). בחנויות זהות נרשם ברבעון השלישי גידול של 6.2% שתרמו לו גם עליות המחירים.
לצד השיפור במכירות והרווחיות יש סימנים לגידול בעלויות: כמות הסניפים התייצבה ועומדת על 114 סניפים בדומה לסוף 2023, וכמוה שטחי מסחר 171 אלף מ"ר, אבל במצבת העובדים נרשם גידול של 200 עובדים: מספר העובדים כעת עומד על 4,446 מול 4,202 בסוף 2023.