מחיר הביטול: חברת וויז אייר אנגליה תשלם לכל אחד מ-103 נוסעים שטיסתם בוטלה פיצוי בסך 5,000 שקל ובסך הכל מעל לחצי מיליון שקל. מדובר בטיסה שתוכננה לצאת ב-9 במאי 2022 משדה התעופה גטוויק בלונדון בשעה 13:20 לישראל אך לאחר דחיית שעת יציאתה, פעמיים, היא בוטלה. מפסק הדין עולה כי הטיסה נדחתה פעמיים (בכשעתיים בכל פעם) וזאת "בשל סיבות מבצעיות" כאשר בשעה 17:00 לערך הודיעה מפעילת הטיסה לנוסעים כי הטיסה מבוטלת.
ביולי 2022 הגישו 103 נוסעים באמצעות עו"ד אייל אבידן תביעה ודרשו פיצוי בסך של 2,120 שקל לתובע, אותו קיבלו התובעים לאחר עיכובים. פסק הדין הנוכחי דן בתביעת הנוסעים לחייב את חברת התעופה לשלם להם גם פיצוי לדוגמה, מאחר ולטענתם וויז אנגליה לא הציעה לתובעים כל חלופת טיסה ותחת זאת "הפקירו" (כלשון התובעים) אותם בנמל התעופה בלונדון ואילצו אותם למצוא את דרכם חזרה לישראל בכוחות עצמם. בנוסף על כך לא הוצעו להם שירותי מזון, הסעה ואירוח במלון בזמן המתנתם לטיסה.
עוד טענו התובעים כי חברת התעופה שיקרה כשמסרה להם כי הם אינם זכאים לקבלת פיצוי נוכח כך שהטיסה בוטלה בנסיבות מיוחדות שאין בשליטת חברת התעופה.
מנגד נטען כי וויז אייר קיימה את כל דרישות החוק ושילמה לתובעים את הפיצוי הסטטוטורי ואת החזר ההוצאות, כולל את ההפרש שבין עלות כרטיסי הטיסה שבוטלו לכרטיסים יקרים יותר שנרכשו מחברות אחרות.