דונלד טראמפ ריסק הרבה נורמות פוליטיות, אחת מהן היא ההפרדה המוחלטת והשקופה בין עבודת הנשיא בשירות הציבורי לעסקיו הפרטיים. בקדנציה הראשונה טראמפ עוד העמיד פנים שהוא לא מעורב בעסקי הארגון שלו, אבל לקראת הקדנציה הקרובה הוא כבר לא טורח.
לאחרונה, נראה כי טראמפ משלב תמונות מעשייתו הפוליטית בפרסומות לעסקיו הפרטיים, כמו הבשמים שהוא מוכר, שעונים ונעלי ספורט. כך, נדמה כי אחת המטרות הכי חשובות לטראמפ היא לייצר כסף, כולל הרגע המתורבת שהיה לו בסוף השבוע עם הגברת הראשונה היוצאת, ג'יל ביידן, בטקס הפתיחה מחדש של כנסיית נוטרדאם בפריז.
"הנה בושמי טראמפ החדשים שלי!", כתב הנשיא הנבחר ברשתות החברתיות, כשהוא מקדם בושם שנקרא "פייט פייט פייט" ("להילחם להילחם להילחם"), ועל בקבוקו התמונה המפורסמת שלו מרים יד אחרי ניסיון ההתנקשות בו בקיץ. הוא הוסיף לפוסט את התמונה שלו עם ג'יל ביידן שמחייכת לעברו בנימוס, וכתב: "ניחוח שאויביך אינם יכולים להתנגד לו!"