רשת am:pm סגרה את אתר ואפליקציית משלוחי האונליין שלה והמחירים בהזמנה דרך האינטרנט עלו: הרשת עברה למשלוחים דרך אפליקציית וולט (Wolt) בלבד, ולקוחות הופתעו לגלות כי המוצרים התייקרו בעד 21%.
הרשת הפעילה עד כה אתר ואפליקציה משלה שדרכם הזמינו הלקוחות משלוחים. לפני חודש קיבלו לקוחות הרשת הודעה כי האתר והאפליקציה נסגרו וניתן להזמין משלוחים רק דרך אפליקציית וולט. באתר הרשת מופיעה הודעה: "בקיצור, כל המשלוחים עברו ל-Wolt". כעת, הלקוחות מתלוננים שחלה עלייה חדה במחירי המוצרים בהשוואה למחירים שהיו באפליקציה ובאתר שבוטלו. לקוחת am:pm אמרה ל"ממון": "השבוע הזמנתי מאמ:פם דרך וולט לאחר שהתבשרתי לפני חודש שהאפליקציה שלהם מבוטלת. אני קונה סל זהה בעיקרון והתחושה שלי הייתה ששילמתי יותר, לכן ערכתי השוואה בין מחירי האפליקציה שבוטלה באמצעות החשבוניות שלי מלפני חודש לבין המחירים כעת, וגיליתי פערים משמעותיים. אני לא מתכוונת לרכוש דרכם יותר".
1 צפייה בגלריה
yk14194791
yk14194791
(צילום: שאול גולן)
שימו לב לפערי המחיר שמתגלים בהשוואת חשבונית שהתקבלה אצל הלקוחה מאפליקציית am:pm ב-15 בנובמבר, לעומת מחירי הזמנת אונליין מ-am:pm דרך וולט. אלה מוצרים שהיצרנים שלהם לא העלו מחירים במהלך החודש האחרון, אבל כן התייקרו במעבר למשלוחי וולט. מארז נייר טואלט פסטל לילי 32 גלילים עלה בנובמבר בהזמנה דרך אפליקציית אמ:פם 41.90 שקל ללא מבצע, וכעת דרך וולט 50.90 שקל, תוספת של 9 שקלים למוצר: התייקרות של 21.5%. מילקי שטראוס אקסטרה קצפת עלה אז 4.5 שקלים והתייקר כעת ל-5.30 שקלים, התייקרות של 18%.
בוולט מסרו כי הם אינם אחראים לתמחור של מוצרי אמ:פם. ברשת המזון הגיבו: "לאמ:פם מגוון רחב של מוצרים במחירים הוגנים. כשירות ללקוחות המעוניינים לקבל את המוצרים עד הבית, הרחבנו את השירות באמצעות וולט. אנו מאמינים בזכות הבחירה של הלקוחות לבצע רכישה בזמן ובמקום המועדף על ידם".