הנהג ביטל נסיעה ב-Gett (לשעבר גט טקסי) – אבל אתם תשלמו דמי ביטול. לקוחות רבים פנו ל"ממון" בתלונות שלמרות שנהג המונית לא ביצע את הנסיעה שלה התחייב, איחר מאוד, או ביקש מהלקוח לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא – הלקוחות הם אלה ששילמו דמי ביטול שגט גובה על ביטול הזמנה אחרי 3 דקות: 12 שקל.
בפניות שהגיעו ל"ממון" וגם בסדרה של פוסטים עם תלונות בנושא בפייסבוק, טוענים לקוחות שגילו את החיוב בדיעבד בלי שקיבלו התרעה על כך, או שגילו את החיוב בזמן אבל התקשו או לא הצליחו להשיג את שירות הלקוחות של Gett. חלקם טוענים שהגיעו לבוט שהודיע להם שכספם יושב אך לא תמיד זה קרה.
הסיבה שהחיוב הזה נגבה בשוגג כל כך הרבה פעמים והפך לתופעה היא משום שכדי לבטל נסיעה הנהג צריך לבקש מהלקוח לבטל אותה, כיוון שברגע שהוא לוקח את הנסיעה הוא לא יכול לבטל אותה - אלא בשיחה עם השירות של Gett. יש נהגים ש"מייבשים" את הנוסע שמחכה למונית ולמעשה לאלץ אותו לבטל את הנסיעה. לרוב הנוסעים רוצים כבר להשיג מונית וכל עוד הנסיעה לא בוטלה זה לא אפשרי ולכן הם מבטלים את הנסיעה ונאלצים לשלם את דמי הביטול. ניתן לכתוב בסיבה לביטול כי הנהג ביטל את הנסיעה, אבל נראה שלכאורה מבחינת המערכת, הצרכן עדיין נחשב כמי שביטל ומחוייב בתשלום דמי הביטול.
יואב מינץ, מרדיו צפון, נוסע באופן קבוע לבנו ונכדיו בתל-אביב ברכבת, ומשם הוא לוקח מונית. הוא סיפר ל"ממון": "זה שמבטלים הזמנה – כבר התרגלתי. ביטלת, בסדר. הגיעה מונית נוספת של גט שהורידה נוסעות. שאלתי את הנהג אם אני יכול להזמינו לנסיעה, כי ההוא ברח לי כרגע, אמר לי: 'אין בעיה אני פנוי תזמין וניסע'. אמרתי לו 'בסדר, אני רק צריך לבטל את ההזמנה הקודמת'. אני נכנס להזמנה שלי שהיתה עדיין באוויר. יש ארבע אפשרויות לסימון מדוע בוטלה הנסיעה. הראשונה היא 'הנהג ביטל את הנסיעה'. סימנתי אותה והמשכתי לנסוע. בערב ראיתי בטלפון שנשלח אליי מייל שחויבתי ב-12 שקל כי הזמנתי בוטלה".
רוב הנוסעים כאמור, פשוט רוצים לנסוע, לכן הם מבטלים לדרישת הנהג, מזמינים מונית מחדש ואז מגלים מתישהו שחויבו ב-12 שקל על ביטול. גם אם אין פה כוונת זדון: עצם העובדה שהתופעה הזאת רווחת מעידה על בעיה.
לקוחת גט בשם תהילה סיפרה ל"ממון" שהיא מתקשה לבטל את החיובים: "הם מחייבים ב-12 שקל, אומרים שיזכו, לא מזכים ואין דרך לדבר עם מענה שאינו בוט. אמא שלי קיבלה החזר על חיוב כזה אחרי חצי שנה והמון מאמצים". לקוחות אחרים אומרים שזוכו.
לקוח בשם משה כתב בפייסבוק: "סיימתי קניות בסופר, הזמנתי מונית מגט. הנהג סירב להעלות אותי בטענה שהוא לא חברת הובלות. חייבו אותי ב-12 שקל על ביטול נסיעה". מספר מגיבים לפוסטים הציעו בתגובות: "הדבר הזה הכי פתיר בעולם. מחקו את כרטיס האשראי שלכם מהאפליקציה ושלמו במזומן בלבד".