בתדהמה וכאב רב קיבלה קבוצת "השמיים הם הגבול", את מותו הפתאומי של ג׳ק יעקב מלול ז"ל. ביום שבת בערב הוא חש ברע והתמוטט בידיה של רעייתו אווה. הוא פונה לבית החולים אוונטורה ושם נקבע מותו. ביום שלישי המריאה המשפחה יחד עם ארונו בטיסת "אל על" לקבורה בישראל. ג'ק ז"ל, היה איש עסקים מצליח, נעים הליכות, איש חברה, ואיש משפחה מסור. שילוב פעולה של הרב מילר, שרית גיל – מנהלת הדרכונים של הקונסוליה, ורוני מן - מנהל תחנת "אל על" במיאמי, שעבדו סביב השעון הביאו לסיומו של תהליך קבלת הרישיונות, להטסת הארון והמשפחה לישראל מיד לאחר חג השבועות. ביום רביעי הובא ג'ק ז"ל, למנוחת עולמים בבית העלמין באשדוד. הוא הותיר אחריו אישה - אווה, בן – אשר, ושתי בנות – ליאור, ואשלי. בן 65.5 היה במותו. יהי זכרו ברוך.

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(מנוח ג'ק יעקב מלול ז"ל.)

שנתיים חלפו מאז מיכאלה (מיקה) לויט, בת ה-20 הלכה לעולמה בנסיבות טרגיות בזמן שירותה הצבאי. השבוע במלאות שנתיים למותה, הכניסו הוריה אורית וטל לויט, ספר תורה מהודר על שמה. הרב נפתלי הרצל, העומד בראש סניף בוקה של חב"ד לדוברי עברית ורעייתו הרבנית הנייה, היו הוגי הרעיון. ביום חמישי שחלף הגיעו עשרות רבות של אנשים ביניהם גם בכירי הקונסוליה במיאמי, לסיום כתיבתו של ספר התורה. הנשים התכבדו בהשלמת תפירתו של הספר, והגברים כתבו את האותיות האחרונות. בסיום הכתיבה, יצאה תהלוכה עם ספר התורה מביתם של אורית וטל לויט, לבית כנסת חב"ד, שם נערכה מסיבה וסעודת מצווה. יהי זכרה ברוך.

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(מיכאלה (מיקה) לויט ז"ל )

רויטל מלכה, ממלאת מקום הקונסול הכללי, לא נחה לרגע. ביום שישי שחלף היא קיימה פגישה היסטורית עם הנספחת המסחרית של בחרין, רוז סאגר, יהודיה במוצאה. את הפגישה תווכה נחמה ביקובסקי, חברת 'פורום נשים', בעלת משרד לייעוץ כלכלי. הפגישה היתה מרגשת מאוד, רוז סיפרה על היחס הטוב של משפחת המלוכה לקהילה היהודית בבחרין, שרובם יהודים ממוצא עיראקי, שעברו לבחרין. בפגישה דנו השתיים על פיתוח היחסים הכלכליים בין ישראל לבחרין. סאגר אמרה שהיא מעריצה את החדשנות והטכנולוגיות הישראליות .

3 צפייה בגלריה
sdgsdg
sdgsdg
(רויטל מלכה)



* לאור ריבוי 'השיימינג' שעושים לישראל, ברשתות החברתיות בעקבות מבצע 'שומר החומות', פועל משרד החוץ במאמץ הסברתי חסר תקדים. מערכת ההסברה בהנהגתו של דובר המשרד - ליאור חייט, לשעבר הקונכ"ל במיאמי. ממלאת מקום הקונכ"ל, רויטל מלכה, האריכה את שהותה במיאמי ופועלת מסביב לשעון, מאמציה זוכים להצלחה והערכה רבה. מאז תחילת מבצע 'שומר החומות' היא פעלה ללא לאות להשיג הודעות חיזוק ותמיכה מנבחרי ציבור ופדרציות בפלורידה. ואכן פלורידה שהינה אחת המדינות התומכות ביותר בישראל, לא אכזבה. המושל דה סנטנוס, סגנית המושל נונייז, מזכירת החקלאות של פלורידה, ניקי פריד, נשיא בית הנבחרים של פלורידה, יושב ראש בית הנבחרים, 21 חברי קונגרס וסנאטורים פדרלים מתוך 27 המייצגים את פלורידה (ללא אבחנה בין דמוקרטים לרפובליקנים), ראשי ערים של מיאמי ביץ, מיאמי, פורט לוטרדייל, הוליווד, בל הרבור, הפדרציות של מיאמי, ברוווארד, בוקה, פאלם ביץ, ווסט פאלם ביץ, ג'קסנויל, טמפה, ועוד, כולם יצאו בהודעות תמיכה וציוצים שעיקרם הבעת הזדהות עם העם בישראל, וגינוי אירגון הטרור 'חמאס' על ירי הרקטות והבעת תמיכה מוחלטת בזכותה של ישראל להגן על עצמה.
* במסגרת מאמצי ההסברה וההזדהות עם ישראל, נרתמו האירגונים היהודים והקהילה הישראלית לעצרות תמיכה בישראל, בשורה של הפגנות הזדהות ברחבי העיר. בחסות ארגון ה-IAC סניף מיאמי, מובילים את ההפגנות, ניר לרמן, העומד בראש הסניף במיאמי, יחד עם ראשי הערים, גבריאל גרויסמן, ג'וש לוי מהוליווד ופעילים חברתיים ראשי אירגונים ואנשי עסקים, ביניהם: תילה פאליק, פול קרוז, ג׳ו זבולוני, ארגון "ידידים" בראשותו של עירן חזן, טוני רז ובועז אדרי מקבוצת האופנוענים "הרעם המתגלגל", חברי הפרלמנטים הישראלים ועוד. מצפים להשתתפותם של מאות ישראלים ויהודים. אנא בואו להביע את תמיכתכם בישראל. פרטים: במודעה.
סוף
---------------------------------------------------------------------------------------