לאור הירידה בתחלואה בדרום פלורידה, התאפשרה התקהלות גדולה, ולראשונה מאז פרוץ 'הקורונה', התקיימה חתונה גדולה בקרב הקהילה הישראלית במיאמי. למעלה מ-750 אורחים הגיעו לאולם השמחות של "פרוט ג'נגל", כאורחיהם של ריקי ושאול אשכנזי - הורי החתן - משה חי, וסיגל אמסלם – אם הכלה - אוראל חן.
הכל תוכנן עד לפרט האחרון כיאה למסיבות המושקעות של משפחת אשכנזי, שנעזרו במיטב בעלי המקצוע: איתן, רפי ואפי סמבה. מעל הכל בלט החלק הקולינארי שכלל תפריט עשיר ומיוחד, מבית היוצר של חברת הקייטרינג - "נפטון כושר", בהנהגת השף חיים אייזנברג ממירטל ביץ'. החופה שנערכה תחת כיפת השמיים עוטרה בשלל אורכדיאות, אליה צעד הזוג הצעיר, לצלילי שירתו של הזמר/חזן אבי ד'לפונטה. את טקס הכלולות ערכו בחן רב, הרבנים דניאל שהינו והרב נועם כהן. בתום הטקס נכנסו האורחים לאולם המרהיב ובפרץ של התרגשות פרצו בשירה וריקודים לצלילי שירתו של הזמר/חזן אבי ד'לפונטה, שהגיע במיוחד מישראל והפליא בקולו הן בחופה והן מעל הבמה. הוא הרקיד את האורחים יחד עם התקליטן "אפי סמבה" עד השעות הקטנות. משה ואוראל, הכירו במסיבה שהייתה במסעדת "סוהו" בתיווכו של "השדכן", שוקי, השותף של שאול. אורחים רבים סיכמו בהנאה: "הייתה זו מסיבה מהסרטים". המדור שולח ברכות מזל טוב.

4 צפייה בגלריה
לשנות
לשנות
(הזוג הטרי משה ואוראל, ביום הכלולות )
הופעותיו של הזמר עומר אדם, ברחבי ארצות הברית, נדחו לאורך הזמן, מספר פעמים וזאת בשל אילוצים שונים. לאחרונה נודע מההפקה כי מסתמן תאריך חדש להופעתו במיאמי. אז רשמו לפניכם את התאריך: ה- 7 באפריל 2022. רבים עדיין מחזיקים את הכרטיסים שנרכשו שהינם בתוקף לתאריך החדש.
בשנת 'הקורונה', עומר הגיע מספר פעמים למיאמי לנפוש, לעסקים ולקידום השקתו של אלבום חדש.
הזמר הפעלתן לא שכח את אנשי המקצוע שליוו אותו במשך השנים ונקלעו למצב כספי קשה בשל מגיפת 'הקורונה'. השבוע ממקום מושבו במיאמי הוא שמע על דורון לב, איש סאונד של בועז שרעבי, שהגיע למצב כלכלי קשה ונזרק לרחוב. עומר מצא לו דירה חדשה, הכניס אותו אליה ושילם בשבילו שכירות לשנה מראש.

ההתכנסות בבית בימי 'הקורונה' הארוכים, הוציאה מהיוצרים את המיטב. בין השאר היה שיתוף פעולה בין גד אלבז, הכוכב היהודי- ישראלי הבינלאומי, למפיק המוזיקל SHINER שכתב והלחין שיר עם זיקה מיוחדת לניגון חב"ד. השבוע נתבשרנו כי, גד אלבז, פרץ בלהיט חדש "הללו". השיר אנרגטי, קצבי, עם מסר של ביטחון ואמונה ברוח הזמן. במיוחד בעת הזאת שהקב"ה מנער את העולם, ומראה לנו את כוחו וגדולתו, מה שנשאר לנו הוא רק להתעורר ולשיר יחד "הללו". להנאתכם הקליקו: https://youtu.be/dZ-XQIAlyLw

4 צפייה בגלריה
לשנות
לשנות
(הזמר והיוצר גד אלבז בשיר חדש)
הזמר-השורד רגב הוד, נראה לאחרונה במיאמי במספר הזדמנויות. בין גיחותיו למיאמי, מקפיד רגב לשמח אנשים בישראל, בהתאם למגבלות ותקנות הקורונה והוא עושה זאת בהתנדבות. בהתכנסויות אצל חבריו במיאמי, הוא משמח את הנוכחים באירועים שונים ובשמחות, בקרב חוג החברים אותם צבר כאן במהלך השנים. הוא גם נהנה לסעוד ולפגוש חברים בהיכל הקולינריה הישראלית במיאמי, מסעדת "אצל איציק".
בשל אילוצי 'הקורונה' נערכה השנה הגאלה השנתית של "גדולים מהחיים" - עמותה שתומכת בילדים חולי סרטן, באמצעות 'זום' בהשתתפות כאלף איש.
את הערב פתח אבי כהן - נשיא העמותה בארצות הברית, אשר ציין 20 שנות פעילות. הוא בירך את הפעילים והמתנדבים בסניפים השונים ברחבי ארה"ב וקנדה. אבי בישר שבימים אלה מסתיימת בנייתו של גן החלומות הסטרילי, השני, "בית שולמית" שנקרא על שמה של שולמית כצמן ז"ל, שייסדה הארגון בפלורידה. אבי גם בישר כי החלה הכשרת המגרש בירושלים, שם ייבנה גן החלומות השלישי. אחריו נשא דברי ברכה עורך הדין ואיש העסקים, חיים כצמן - הנשיא העולמי של העמותה. כצמן דיבר על חשיבות התמיכה בעמותה בעיקר לאור משבר הקורונה והקושי בגיוס תרומות.
התורמים הגדולים (דיימונד) מפלורידה שתמכו לאורך השנים, גיתית ושאול ריקמן והפילנתרופית ציפי הולנד, היו מראשוני המברכים והתורמים, והרימו כהרגלם תרומה נאה. נטע, מנכל"ית העמותה בארצות הברית, המנוע העומד מאחורי הפעילות הברוכה, עמלה לילות כימים לשגשוגה של העמותה, ברכה גם היא את הפעילים והתורמים. בין לבין הוקרנו סרטונים של ילדים חולים וכאלה שהחלימו וזכו לקבל סיוע מהעמותה. על החלק האומנותי היו אמונים הזמרת קרן פלס, רביב קנר והסטנדאפיסט מקס אמיני.
קרן פלס, בהופעה מדהימה, פתחה בשירים עם משמעות רלוונטית לאירוע, שרה את שיר "מעבר לנהר" בירכה את פעילי הארגון וכינתה אותם "צדיקים". היא שרה ממבחר שיריה, שירים של עצבות וכאב. בתום ההדרן עם השיר "באתי אליך", היא חתמה את הופעתה באיחולי "בריאות ותקווה לחזור לשגרה". אבי כהן חתם את הערב כשהוא מכריז על סכום התרומות שעמד על 530 אלף דולר. יישר כוח. השנה אנו זקוקים לתמיכתכם יותר מתמיד.
לקבלת פרטים נוספים: 888-644-4040
תוכלו ללמוד עוד על הארגון ועל פעילותו הברוכה בכתובת: www.largerthanlifeusa.org

4 צפייה בגלריה
לשנות
לשנות
(הפילנתרופית ציפי הולנד, תורמת ל- LTL)
משטרת מיאמי עצרה בשבוע שעבר את הישראלי יוסף אזור. התקשורת המקומית דיווחה "על אלימות, שהפעיל לכאורה כלפי בת זוגו לשעבר, שכיכבה לפני כמה שנים בתכנית ריאליטי בישראל. (השם שמור במערכת). החשוד נכנס לדירתה בסאני איילז', הוא הפציר בה ודרש ממנה את סיסמת הטלפון הנייד שלה. משסרבה הוא כפת אותה בידיה וברגליה, עינה אותה במשך כשמונה שעות, גזר את שיערה וגם ניסה לפגוע בפניה באמצעות כיריים קרמיים חשמליים, ניסה לחנוק אותה ואף איים שישפוך עליה חומצה".

4 צפייה בגלריה
לשנות
לשנות
(יוסף אזור, החשוד בתקיפה )

בפקודת המעצר שלו יש שורה של סעיפים ובהם פריצה, שוד, חטיפה, תקיפה חמורה ואחזקת כלי נשק. לפי מקורבי המותקפת היא מסתובבת מאז עם שמירה צמודה. אזור טען בחקירתו שהיא החלה את הקטטה, כשדרשה ממנו להתגרש מאשתו והוא סירב. כוכבת הריאליטי אמרה שהיא מכירה את פרטי המקרה, אבל היא מכחישה כל קשר אליהם וטוענת שהיא אינה קשורה לדיווחים בתקשורת המקומית.