ד"ר אלי פישר, כתב ספר על העוזרת האישית שלו, שגדלה בעוני בפיליפינים והיום מתגוררת בביתו. היא נולדה בבית עני בשדות האורז בפיליפינים, עבדה בארץ במשך שנים כעובדת סיעודית, והתגוררה בדירה עלובה בתחנה המרכזית. היום לני סמסון גרה בנווה אביבים, בביתו של ד"ר אלי פישר, האיש והמותג, ומשמשת כעוזרת האישית שלו במפעלי החברה.
"פיליפינית - המסע משדות האורז": ספרם של דר אלי פישר ולני סמסון.
ספר חדש המביא את סיפורה של עובדת זרה פיליפינית, הספר הראשון על חיי העובדים הזרים שיוצא לאור בישראל. הספר מבוסס על סיפורה האמיתי של לני, אישה אמיצה שנחלצה מחיי עוני ובדידות בשדות האורז בפיליפינים ומצאה את מקומה בישראל יוצא לאור בימים אלו בהוצאת צבעונים.
הספר הוקדש לאלפי הנשים אשר עזבו את בתיהן, התנתקו לשנים ממשפחתן וילדיהן כדי לחלץ את משפחתן ממעגל העוני במולדת .
פיליפינית – המסע משדות האורז הוא סיפור חייה של לני סמסון שנולדה בבית עני ומבודד בשדה אורז בפיליפינים. קורס סַפּרות ומניקור שהשתתפה בו בגיל שתים-עשרה עזר לה לפרנס את משפחתה בשנים הרבות שבהן נאלצה להילחם על קיומה ולספק את צורכיהם הבסיסיים של ילדיה. אבל בעבודתה המפרכת לא היה די כדי לאפשר להם השכלה גבוהה, והדרך היחידה לעשות זאת הייתה יציאה לעבודה בארץ זרה. לני נאלצה לנטוש את אהובי ליבה ובאה לארץ. שנים רבות עבדה כאן כמטפלת ואומנת. גורלה התהפך עליה בזכות עבודה קשה, שאפתנות, כישרון ואמונה. היא הצליחה לצאת ממעגל העוני, לעזור לבני משפחתה הקרובים והרחוקים ואפשרה לילדיה לרכוש השכלה אקדמית.
אלי פישר פגש בלני כשהגיעה לביתו לטפל באשתו דבורה שחלתה בסרטן. דבורה הלכה לעולמה, ולני עברה לעבוד אצל חולת אלצהיימר ניצולת שואה למשך כשנתיים, בסוף התקופה הזאת החלה לעבוד כעוזרת-ומנהלת משק הבית של אלי פישר, כעבור זמן הציע ד"ר פישר ללני משרה של אסיסטנטית אישית. בין השאר היא סייעה לו בהצגת מוצריו בחו"ל. הספר מספר את סיפורה של לני, שהוא סיפורים של העובדים הזרים בישראל, שרובם אינם מצליחים לצאת ממעגל העוני. הספר יצא לפני כחודשיים בארה"ב באנגלית בהוצאת MASCOT ונקרא: FROM THE RICE FIELDS TO THE HOLY LAND צבעונים הוצאה לאור, עריכה: ד"ר לאה צבעוני. 174 עמודים. להשיג בחנויות הספרים ובאתר ההוצאה בלינק: https://tinyurl.com/45fcuahd. אשת יחסי הציבור ברוריה אנג'ל, מייצגת את ד"ר פישר במיאמי, במסגרת משרד יחסי הציבור: "טראנס-מדיה". לפרטים נוספים: 561-866-9140

2 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(לני סמסון, בביתו של ד"ר אלי פישר, בנווה אביבים)

עירן חזן, יו״ר ארגון - "ידידים ארה״ב", יצא בפניה נרגשת לקהילה לקראת חגי תשרי לתרום. לא מכבר התפנה מהסיוע המסיבי באסון קריסת הבניין בסרפסייד, במהלכו הגישו תמיכה לוגיסטית כשפתחו חמ״ל, שסיפק את האוכל הכשר לצוותי החרום וההצלה, שנהנו מכ- 50,000 ארוחות מפנקות וטריות. עתה מתכוננים ראשי הארגון לקראת לחגי תשרי והם יצאו במבצע ארגון חבילות מזון לחגים, למשפחות נזקקות, משפחות חד הוריות רבות, ואנשים עם בעיות בריאותיות וכלכליות קשות. עירן הוסיף ואמר: "כמו בשנה שעברה גם השנה אנחנו מנסים לעזור למשפחות שנקלעו למצב כלכלי לחוץ לקראת החגים.

2 צפייה בגלריה
sdbsdb
sdbsdb
(מארגנים חבילות מזון לחגים)

הדרך היחידה לעזור לאותן משפחות בצורה אנונימית ואפקטיבית היא לבקש את עזרתכם במימון ההוצאות. אנחנו מקציבים סל מכובד לכל משפחה בגובה של $550 שאמור להספיק לשלושת החגים: ראש השנה, יום כיפור, וסוכות. כל תרומה, תתקבל בעין יפה.
אם אתם מעדיפים לתרום מוצר מסויים מרשימת הקניות עירן מוכן לחבר אתכם ישירות עם הספק. אם יש ביכולתכם לעזור אנא לחצו על הלינק לתרומות ותנו ככל שביכולתכם או ככל שחפץ לבכם:
https://yedidimusa.org/holiday-2021/
לפרטים: 954.822.6157