הגרסה לעשירים במיוחד: ב.מ.וו 760Li
ב.מ.וו חשפה בניו-יורק את הגרסה החזקה ביותר לסדרה 7, שתכונה 760Li ותציע מנוע V12 טווין-טורבו עם 544 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים
ב.מ.וו חושפת את הגרסה החזקה והיקרה ביותר של סדרה 7 - ה-760Li. עם מנוע V12 ובסיס גלגלים ארוך, ה-760Li תציע את מיטב הפאר של ב.מ.וו, ותהיה המכונית היקרה ביותר של הגרמנים. מכונית זו היא הבסיס לדגם החדש של רולס רויס, ה-RR4, שנחשפה כמכונית תצוגה בתערוכת ז'נבה.
22 שנים לאחר שהציעה לראשונה מנוע V12 ב-750i, אז בנפח 5.0 ליטר ועם 300 כ"ס, ב.מ.וו תציע גרסת 12 צילינדרים גם לסדרה 7 החדשה. הפעם יש 544 כ"ס מנפח של 6.0 ליטר (445 בדגם הקודם), בסיוע צמד מגדשי טורבו. מנוע זה מספק 76.4 קג"מ כבר ב-1,500 סל"ד, מומנט מרבי הגבוה ברבע מזה שהציעה ה-760i הקודמת (61 קג"מ).
ב.מ.וו 760Li - היקרה ביותר מדגמי ב.מ.וו
ה-760Li תוצע בתחילה בגרסת בסיס גלגלים ארוך בלבד, ועם שינויי עיצוב קלילים. ניתן יהיה לזהות אותה לפי חישוקי "19 בעיצוב חדש, סבכה קדמית מודגשת במסגרת כרום רחבה יותר (כמו שעשתה ב.מ.וו ב-750i ב-1987), ופלטות כרום בצידי המרכב עם כיתוב "V12". בתא הנוסעים יוצעו מיטב החומרים בתעשיית הרכב, בהם עור נאפה, אלקנטרה ועץ. בגרסתה הארוכה, מציעה סדרה 7 אורך כללי של 521 ס"מ ובסיס גלגלים ענק של 321 ס"מ. בשלב זה לא ידוע אם תוצע גם גרסה "קצרה", עם אורך של 507 ס"מ ובסיס גלגלים של 307 ס"מ.
ב.מ.וו בעקבות לקסוס
חידוש חשוב במשפחת סדרה 7 בפרט וב.מ.וו בכלל, יהיה תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. תיבה זו, שפותחה בסיוע יצרנית תיבות ההילוכים הגרמנית ZF, תשמש את ב.מ.וו במספר מכוניות מלבד ה-760Li - ובכלל זה ברכבי שטח ובגרסת הכלאיים של ה-7, אותה תציג היצרנית לקראת סוף השנה.
521 ס"מ של יוקרה
תיבת ההילוכים של ב.מ.וו פותחה כתשובה לתיבת שמונה ההילוכים הראשונה בייצור סדרתי - אותה הציגה לקסוס ב-LS לפני שלוש שנים. וזו אינה הפעם האחרונה בה יאלצו הגרמנים לשנות תוכניות כתגובה ליפנים: גרסת הכלאיים של ה-7, שפותחה במשותף עם מרצדס, היא תשובה ללקסוס LS600h, שהושקה עוד בשנת 2007 וכבר משווקת בישראל.
לפי ב.מ.וו, מנוע ה-V12 החדש ותיבת שמונה ההילוכים, יאפשרו מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך כ-4.5 שניות. המהירות המרבית תוגבל ל-250 קמ"ש. ב.מ.וו אינה מפרסמת נתוני זיהום אוויר או תצרוכת דלק של הגרסה החדשה.
כמו יתר גרסאות ה-7, גם ה-760Li תוצע עם מתלי אוויר (רק בסרן האחורי), היגוי מתכוונן לפי מהירות לכל ארבעת הגלגלים, בקרת שיוט שומרת מרחק מהרכב שלפנים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, ועוד תוספות מותרות רבות.
מחברת קמור, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר ל-ynet כי עדיין לא ידוע מתי תגיע לישראל ה-760Li, אם כי נרשמה התעניינות מצד לקוחות בנושא. בימים הקרובים, אומרים שם, יחלו דיונים עם ב.מ.וו בנוגע למועד נחיתת המכונית בישראל - שתהיה מהיקרות ביותר כאן.