שתף קטע נבחר
 

מאזדה 3 על הכוונת: רנו מציגה פלואנס

המכונית החשובה ביותר של קרסו, יבואנית רנו, בשנים הקרובות: הצרפתים חשפו תמונות ופרטים ראשונים על הפלואנס, משפחתית קומפקטית שתחליף בינואר הקרוב את המגאן סדאן ותתחרה במאזדה 3 וטויוטה קורולה

טויוטה קורולה וסובארו אימפרזה, שימו לב: מחודש ינואר הקרוב תיכנס מתחרה חדשה לפלח המשפחתיות הקומפקטיות, ותנסה לגנוב לכם את לקוחות הליסינג. קוראים לה רנו פלואנס (Fluence), והיא תחליף את המגאן 2 סדאן, המכונית הנמכרת ביותר של רנו בישראל בשנים האחרונות.

 

רנו פלואנס. אצלנו בינואר

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

היצרנית הצרפתית מייעדת את הפלואנס בעיקר למדינות מזרח אירופה וטורקיה, שמעדיפות מבנה סדאן עם שלוש קופסאות על-פני האצ'בק. זוהי גם פעם ראשונה בה משפחת המגאן מפוצלת בין כל גרסאותיה: המיניוואן הקומפקטי (בעבר מגאן-סניק) זכה לשם סניק, הסדאן לשם פלואנס ורק ההאצ'בק נותרה מגאן.

 

גדולה משמעותית מהמגאן

הפלואנס מציגה ממדים גדולים באופן משמעותי מהמגאן סדאן שקדמה לה. האורך צמח ב-12 ס"מ ל-462 ס"מ, הרוחב גדל מ-177.5 ס"מ ל-181 ס"מ, והגובה בשני ס"מ ל-148 ס"מ בדגם החדש. בסיס הגלגלים מציג צמיחה צנועה יחסית של 1.5 ס"מ, ועומד על 270 ס"מ - מהנתונים הגדולים בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות. כמו ההבדל בין המגאן למגאן סדאן בדור הקודם, מדובר בבסיס גלגלים ארוך בשישה ס"מ מהמגאן האצ'בק החדשה. נפח תא המטען גדל מ-520 ל-530 ליטר.

משפחתית קומפקטית חדשה

 

הפלואנס תוצע עם שני מנועי בנזין וחמש גרסאות של מנוע ה-1.5 ליטר, טורבו-דיזל של רנו (110-85 כ"ס). מנועי הבנזין, שיהוו את עיקר המכירות אצלנו, יכללו יחידות 1.6 ליטר עם 110 כ"ס שמגיעה מהמגאן הקודמת, ותשודף לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית של ZF. בכך נפרדת רנו סופית בהחלט מה-AL4, התיבה ה"לומדת" של רנו, שפותחה יחד עם פיז'ו-סיטרואן והוצעה במרבית דגמי היצרניות הצרפתיות. במגאן, אגב, מחליפה תיבת חמישה הילוכים אוטומטית של ZF את ה-AL4.

 

מנוע בנזין שני יהיה יחידת 2.0 ליטר עם 140 כ"ס, שמגיע אף הוא מהמגאן ומדגמי ניסאן שונים. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה, אף היא מבית ניסאן. מסוך שנת 2010, רנו תציע לראשונה בתולדותיה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד, שתשודך בתחילה למנוע הטורבו-דיזל הבכיר (110 כ"ס). בשלב זה אין פרטים טכניים בנוגע לתיבה זו.


משלבת בין עיצוב המגאן החדשה לבין ה-SM3 של רנו-סמסונג הקוריאנית

 

הפלואנס תוצע בכל גרסאותיה עם בקרת אקלים וכניסה והנעה ללא מפתח, שדרוג של כרטיס הכניסה הוותיק של המגאן. אבזור הבטיחות יכלול בקרת יציבות בכל הגרסאות, ועד שש כריות אוויר. בניגוד לשווקים שונים במזרח אירופה, לישראל יגיעו ככל הנראה כל דגמי הפלואנס עם אבזור הבטיחות המלא.

 

המחיר - לפי מאזדה 3

מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר ל-ynet כי הפלואנס תגיע לישראל בחודש ינואר 2010. לשאלה מה יהיה מחירה, ענה סמנכ"ל קרסו, אילן טל, כי הכוונה היא לשווק אותה במחיר זהה למאזדה 3, כפי שזו תתומחר באותו זמן. יצויין כי בינואר 2010 אמורה להיכנס לתוקף רפורמת שווי השימוש הליניארי לרכבי ליסינג, שאמורה לשנות הדרגתית את מחירי המכוניות בישראל. 


 

טל מוסיף כי קרסו תשווק כאן את דגם ה-1.6 ליטר האוטומטי, וכי נשקלת האפשרות לשווק גם את גרסת ה-2.0 ליטר. בנוסף, ישווק גם מנוע טורבו-דיזל עם תיבת הילוכים אוטומטית. תאריך שיווק לגרסה החשמלית של הפלואנס, שצפויה להגיע לייצור בשנת 2011, עדיין אין. כל גרסאות הפלואנס יגיעו לישראל ממפעל רנו שבבורסה, טורקיה, משם הגיעה גם המגאן II סדאן. רנו מגאן האצ'בק החדשה, שתגיע כמו קודמתה מספרד, תשווק בישראל במקביל לפלואנס, מינואר 2010.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו פלואנס
תא הנוסעים - כמעט זהה למגאן
גם בגוון בהיר
תא מטען עם 530 ליטר
אצלנו ב-2010
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים