מייבאך חושפת בסין מראה חדש-ישן
תערכות הרכב של בייג'ינג העניקה למרצדס הזדמנות מצוינת - מתיחת פנים למייבאך הסופר-יוקרתית, בשוק היעד העצום של סין. רוכשים פוטנציאליים לא חסרים שם
מייבאך מתעדכנת, וקורצת לאלפיון העליון של עשירי סין. מרצדס מציגה בתערוכת הרכב הבינלאומית של בייג'ינג את הגרסה המעודכנת של המייבאך היוקרתית, ומחקה בכך את יצרניות היוקרה האחרות, שלא פספסו הזדמנות. כולן, כמו-גם היצרנית משטוטגרט, מכירות בפטנציאל העצום של שוק הרכב הגדול בעולם, הכולל גם כמות בלתי נתפסת של עשירים במיוחד. מתיחת הפנים של מייבאך נוגעת לצמד דגמיה העיקריים - ה-57 עם בסיס הגלגלים הקצר יותר, וה-62 הארוכה, המיועדת לנהנתנים אמיתיים. הערכות בעולם הרכב, עליהן דיווחנו בעבר, גורסות כי מדובר בטיפול האחרון שמוענק למותג, לפני הודעה על מותו.
הרענון החיצוני אותו מקבלת מייבאך מינורי למדי, וכולל מעט מאד התאמות. מכסה המנוע שונה, הפגושים, המראות והסבכה הקדמית, המתהדרת כעת בעיטורי כרום שונים. גם הממדים נותרו כמעט ללא שינוי, למעט אלה שהושפעו מתכנון הפגושים החדש והמראות. ואם זה ממש חשוב לכם, הגרסה הקצרה תציע גם לנוסע שלצד הנהג את אותם פינוקים שהציעה הגרסה הארוכה. עכשיו השתכנעתם להזמין אחת?
שתי גרסאות ה-S החזקות יותר של ה-57 וה-62, זכו בתוספת מינורית של 18 כ"ס, וכעת מציעות לנהג הספק מרבי של 630 כ"ס מה-V12 בנפח 6.0 ליטר. על אף תוספת הכוח, במרצדס מבטיחים כי תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים קטנו מ-390 ל-368 גרם CO2 לק"מ - לא בדיוק נקי. הדגמים ה"רגילים" יציעו כמו בעבר 550 כ"ס "בלבד", ממנו ה-V12 בנפח 5.5 ליטר. רמת הזיהום כאן קטנה יותר - 350 גרם CO2 לק"מ...