שתף קטע נבחר

 

עושים שוק

זה נחות, זה שטחי, זה עתיר סוכרים, אתם יודעים שזה מצוץ מהאצבע, אבל בכל זאת תחזרו לפרק הבא. סמדר שילוני, אחת שכבר עשתה את תל אביב, מהמרת מי מבין בנות "TLV" בדרך להיות הכוכבת הבאה של העיר הגדולה

אם התוכנית "TLV - עושים את תל אביב" היתה מוצר שאפשר היה לקנות בסופר, היא היתה ממוקמת תחת הקטגוריה "גילטי פלז'ר" ברשימת הקניות שלכם. אותו מוצר שמונח באופן תמים על המדפים ליד הקופה, שאתם מתפתים אליו בהמתנה בתור או חופנים ברגע של היסח דעת.

 

צפו בפרק הראשון של "TLV - עושים את תל אביב" (באדיבות HOT בידור ישראלי)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

אולי אתם זוללים אותו עוד לפני שהגעתם לשלב בו אתם משלמים, ואז נשארת לכם ביד רק האריזה, ומה שנשאר לכם זה להפוך אותה ולגלות את הערך הקלורי שעומד כמעט תמיד ביחס הפוך לזה התזונתי, אבל היי, זה לא אומר שבפעם הבאה שתעברו בשכונה לא תרדו על עוד אחד. להיפך. זה נחות, זה שטחי, זה עתיר סוכרים, אתם יודעים שזה מצוץ מהאצבע, אבל בכל זאת תחזרו לפרק הבא.

 

הפעם על הפרק תעשיית הבידור והזוהר. אם עד לא מזמן "להיות מפורסם" היה המקצוע הכי מבוקש בקרב מתבגרים, "TLV" לוקחת את זה צעד אחד קדימה. עכשיו הכי שווה זה לעבוד מאחורי הקלעים של התעשייה. להתחכך בהוז אנד שמוז בלי לסבול מהטרדות ברחוב.

 

בארצות הברית מדובר בלהיט

ערוץ הבידור הרים את הכפפה. ממש כמו ב"The Hills", ריאליטי מתוסרטת למדי שעלתה ב-MTV, סחפה את כל אמריקה ושרדה שש עונות, גם כאן ארבעה צעירים רעבים מגיעים לעיר הגדולה כדי להשתלב בתעשיית הבידור. בארצות הברית, הפכה הסדרה לאחת הנצפות ביותר ב-MTV ובכבלים בכלל. בערוץ הבידור יסתפקו, אני מאמינה, בסוג של באזז שימשוך מנויים לחברת האם, הוט.


טל, ליאור, טליה ובר. עושים כמו בלוס אנג'לס (צילום: אלדד רפאלי)

 

ערוץ הבידור הוא ללא ספק האכסניה האידיאלית למוצר שבקלות יכול היה להשתלב גם בערוצים המסחריים, לקול צהלות הזעם של מבקרי הטלוויזיה והצופים שהתפריט הטלוויזיוני שלהם מורכב מסוגה עילית לסוגיה.

 

עבור הערוץ מדובר בקפיצת מדרגה. עד עכשיו הם בעיקר סיקרו כוכבים קיימים, עכשיו הם הופכים למשק אוטרקי קטן ובפעם הראשונה מייצרים את הכוכבים של עצמם, מטפחים, משקים ומחתימים על חוזה, ככה שאם הניסוי יצליח והם יהפכו למושאי סיקור עצמאיים, הם יזכרו מאיפה הם באו ומי גילה אותם.

 

על הדרך נהנים גם כמה אמצעי תקשורת (פנאי פלוס, רדיו ללא הפסקה, משרד יחסי הציבור של זאביק דרור וערוץ הספורט) ממוניטין של מקום עבודה רציני ומחמיר, שמצד אחד לוקח את עצמו מאוד ברצינות, ומצד שני נותן הזדמנות לאנשים צעירים שבאופן נורמטיבי משוטטים בתל אביב עם מצלמה מכל עבר.

 

אז מה היה לנו שם? טל, קלולס למתקדמים מכפר שמריהו, שכבר בשבוע הראשון הצליחה ליישב את הסתירה שבין ייסורי מצפון קלים נוכח החדירה לפרטיות של סלבס, ובין שקר קטן למיה דגן, שתמונה שלה מנהלת קרב מגע עם גל אוחובסקי, יושבת אצלה בנייד.

 

השנייה היא בר, הילדה המקסימה מרחובות שתעשה את זה למרות שלא הגיעה עם האטיטיוד הנכון, אבל תצליח כי יש לה בדיוק את מה שאין לתעשייה הזאת, ע"ע נשמה, ועם הנשמה הזאת היא כבר כבשה את ערוץ הספורט, למרות שאין לה מושג מי זה דייגו ארמנדו ואיך בדיוק הוא קשור לאלוהים (רמז: לא דרך רני רהב).

 

ליאור, פלרטטן בלתי נלאה, שחי כמה שנים בארצות הברית, שם ליטש את הסטייל שלו, והיום הוא מתחיל עם בחורות שפגש ב"AM:PM", סוג של שוק פנויים פנויות תל אביבי שוקק (להבדיל משיק פנויים פנויות).

 

ואחרונה חביבה, טליה, הנושקת למזוזות מחד אבל האליטיסטית מאידך, כפילת מאיה בוסקילה מיניאטורית. חנוטה לנצח בהוט קוטור, מזדקרת מעקבים בגובה מגדלי-שקר-כלשהו שחולדאי לא העניק להם היתר בנייה. השבוע למדה את הלקח הראשון שלה כשחנתה בחניית מוניות וכשיצאה התברר לה שהיא כבר לא בראשון לציון יותר, טוטו.

 

הימור שלי: טליה היא זאת שתתקדם יותר מכולם במעלה שרשרת הטייק-אוואי מ"ארומה", בעיקר כי היא הגיעה מצוידת בתכונות הנכונות.

נחישות, חוש בריא לאופנה, קור רוח, תחושת עליונות אכזרית והידיעה שהעולם כולו מזדחל לרגליה, ומתחנן שתנקב אותו בסטילטו שלה, כי ככה התעשייה אוהבת את זה. פיסט איט אפ, גירל.

 

אם לסמוך על גרסת המקור, כל אחד מהם יספוג בתורו השפלה כלשהי מהממונים עליו, שיתייחס אליו כמו אל פיסת האורית-פוקס שראוי שיפנים שהוא, וילמד פרק בהילכות ההיררכיה של עולם התקשורת. חלקנו נהיה שם כדי לצפות, אבל זה יישאר הסוד הקטן שלנו. אוקיי?

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עושים את תל-אביב. קלולסים ובוסקילות
צילום: HOT
לאתר ההטבות
מומלצים