"חוף ג'רזי" שברה את שיא הרייטינג - של עצמה
הפרק הראשון בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי הפך לפרק הסדרה הנצפה ביותר בתולדות MTV, עם 8.5 מיליון צופים
ההצלחה המסחררת של "חוף ג'רזי", סדרת הריאליטי של MTV, נמשכת גם בעונתה השלישית. 8.45 מיליון איש צפו בפרק הבכורה לעונה השלישית, 6.5 מתוכם בין הגילאים 12-34, כך מסרה הרשת על פי נתוני חברת נילסן, הדוגמת את הצפייה בארצות הברית. יצויין כי שיא הצפייה הקודם ברשת, היה שייך לפרק בעונה השנייה של הסדרה.
לצורך ההשוואה, בערב יום חמישי בו שודר הפרק, הוא ניצח בטבלת הרייטינג את "אל תפיל את המיליון" ברשת FOX, פרק של "קומיוניטי" ב-NBC, פרק של "רוק 30", אף הוא ב-NBC ופרק חדש של "יומני הערפד" ברשת CW, שזכה ל-1.4 מיליון צופים בלבד. פרק הבכורה בעונה חדשה של התוכנית "Wipeout", ששודר במקביל ל"חוף ג'רזי" ב-ABC, זכה ל-11.6 מיליון צופים.
זהו נתון הצפייה הגבוה ביותר לתוכנית זו בכל שלוש עונותיה, והגבוה ביותר לפרק בסדרה אי פעם ב-MTV. הנתונים היחידים שגברו על אלה, שייכים לטקס פרסי המוזיקה של הרשת המשודר בה מדי שנה.
התוכנית, שבמרכזה צעירים המתגוררים יחדיו בבית על חוף הים של ניו ג'רזי, הצליחה עד היום לעורר סערות רבות, בהן מעורבות בקטטות שונות ומשונות. כמו כן מחאות רבות נרשמו נגד התוכנית בשל השפה הרדודה והקללות הרבות בהן עושים שימוש המצולמים.