מחפשים עבודה? נסו באדמיניסטרציה
עבודה בשעות קבועות, במשרדים נוחים, בדרך כלל אפשר למצוא עבודה קרוב לבית, וגם לפי הסגנון האישי - לפעמים טוב להיות מזכיר/ה. מה כולל כל סוג משרה ומה אפשר למצוא בשוק העבודה?
- מה מתרחש בשוק העבודה? קרא בקריירה
אחד מתחומי העבודה שבהם יש ביקוש יציב וקבוע לעובדים הוא אדמיניסטרציה. יש הגדרות שונות לתפקיד – ממזכירה, דרך מזכירה בכירה, דרך מנהלת משרד, מנהלת לשכה, וגם עוזרת אישית היא לפעמים אדמיניסטרטורית. יש גם מזכירות מקצועית יותר, למשל מזכירות רפואית, ויש גם פקידת קבלה.
היתרונות של התפקידים האלה הם ברורים: העבודה בשעות קבועות, במשרדים נוחים, בדרך כלל אפשר למצוא עבודה קרוב לבית, ואפשר למצוא עבודה לפי הסגנון האישי – אם את מעדיפה מקום קטן ומשפחתי או מקום גדול והומה. ושוב – תמיד יש ביקוש למזכירות, בהיקפים שונים של משרות ובתחומים מקצועיים שונים ומגוונים.
לא מסודרים? אז כדאי לוותר
בשביל להיות מזכירה חייבים להתמצא בתוכנות Office השונות, להיות אדם מסודר, להיות אחראי, ולאהוב לעבוד עם אנשים. אלו דרישות שכל מודעת דרושים בתחום מפרטת. אז אם מתאים לכם עבודה מסודרת, שבה תוכלו להביא לידי ביטוי את היכולת שלכם לעשות סדר בדברים, כדאי לכם לבדוק את האפשרויות בתחום האדמיניסטרציה. במיוחד שיש גם משרות חלקיות ומשרות במשמרות.
מזכירה רפואית למשל היא מזכירה העובדת בקליניקות של רופאים, אחראית על קבלת קהל וקביעת תורים. סביבת העבודה בדרך כלל שקטה ונעימה, וכולם מתנהגים אליך יפה. לפניכם משרות של מזכירה רפואית לדוגמה:
- דרוש מתאם פעילות במחלקה אונקולוגית, תיאום וריכוז הפעילות במחלקה אונקולוגית, אחראי לשיבוץ חולים לטיפולים, שיבוץ סגל רפואי, תיאומים עם גורמי קופות חולים ובתי חולים, מעבדות בתי מרקחת. מענה טלפוני קבוע למטופלים. עבודה רצינית מאוד ואחראית מאוד.
- דרושה פקידת קבלה למכון לבריאות האישה במגדלי עזריאלי, ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, יחסי אנוש טובים, כושר ארגון, קליטה מהירה ונכונות לעבודה מיידית.
עוזר/ת אישי/ת – גם זה סוג של עבודת מזכירות, עם קירבה יותר גדולה למנהלים הבכירים. למשל, עבודה כמו זו:
- דרושה מזכירה למנכ"ל חברת אופנה. הגדרות התפקיד: כל עבודות לשכת המנכ''ל והאדמיניסטרציה. דרישות: אנגלית ברמה גבוהה, הכרת האופיס על בוריו, הופעה ייצוגית ורמה אישית גבוהה.
- דרוש עוזר אישי למנהל קרן השקעות. סיוע למנהל הקרן בביצוע מטלות יומיות, ניהול המשרד, ביצוע מחקרים מקצועיים בנושאים מגוונים, אחריות על תיאום לוח הזמנים, סיוע נושאים עסקיים ושיווק.
אם מתאים לך יותר לעבוד בחברת אנשים רבים, תפקיד של מנהלת משרד יכול להתאים יותר: במשרה זו נמצאים בקשרי עבודה עם עובדי החברה עצמה וגם עם ספקים מבחוץ. לדוגמה
- לחברת הפקות ושיווק מופעים דרושה מנהלת משרד, המשרה כוללת עבודת אדמיניסטרציה משרדית/תיאום ושיבוץ מופעים, ידע ביישומי אופיס - הכרחי, יחסי אנוש מצויינים ועמידה בלוחות זמנים.
- לחברה בתחום השירותים הרפואיים בקניון לב המפרץ, דרושה מנהלת משרד,
שירות לקוחות וקבלת קהל. משרה מלאה, בין השעות 08.00-17.00. התפקיד מאתגר ודורש יכולת ביצוע מס’ משימות במקביל.
מתאים לך לעבוד באדמיניסטרציה במשרה חלקית? גם כאן קל מאוד למצוא פיתרון. מאות משרות חלקיות באדמיניסטרציה מחכות לכן, ובהן אותו מגוון תפקידים שיש במשרות מלאות – מפקידת קבלה ועד מזכירה בכירה.
- למשרד עו"ד יוקרתי ואיכותי במיוחד בת"א דרושה מזכירה למשרה חלקית, 3 פעמים בשבוע החל מהשעה 10:00-15:00 ויומיים מ- 13:00-18:00. התפקיד כולל מענה טלפוני, אירוח, בנקים, דואר, תיוקים, צילומים.
- לארגון ציבורי בתל אביב דרושה מזכירת מנכ"ל למשרה חלקית. ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, ניהול יומן פגישות של המנכ"ל, מענה טלפוני טיפול בבקשות ותלונות, טיפול בדואר וציוד משרדי. שעות העבודה 8:30-14:30, ימים א'-ה'. נדרש ראש גדול, סובלנות וסבלנות. ידע באאוטלוק ותוכנות האופיס.
כל המשרות לקוחות ממאגר AllJobs דרושים.