שתף קטע נבחר

שיבושים בשירות של קרן הפנסיה הגדולה בישראל

לקוחות קרן הפנסיה מבטחים החדשה שביקשו לבצע הוראות לגבי חסכונותיהם המתינו במשך שעות ונותבו באופן אוטומטי למשיבון. לקוחה קיבלה מייל תשובה על שאלה ששלחה לפני 3 שנים. החברה: "העלנו בסוף השבוע מערכת מחשוב חדשה. בימים הקרובים יורגש שיפור"

להשיג נציג שירות היא משימה לא פשוטה גם אם לא מדובר בחברת תקשורת. מסתבר כי לא צריך להמתין לימי משבר פיננסי שבהם צובאים הלקוחות על המוקדים הטלפונים של החברות הפנסיוניות וממתינים במשך שעות. זה יכול לקרות גם בסתם יום של חול.

 

  • צדק טלפוני: תקוצר ההמתנה במוקדי השירות

 

לקוחות רבים של קרן הפנסיה החדשה הגדולה בישראל - מבטחים שבבעלות חברת הביטוח מנורה, לא מצליחים להשיג את מוקד שירות הלקוחות בימים האחרונים. מתלונות שהגיעו ל ynet עולה כי לקוחות שביקשו לקבל שירות טלפוני נאלצו להמתין שעות ארוכות על הקו או נותבו באופן אוטומטי למשיבון להשארת הודעה מבלי שחזרו אליהם.

 

"התקשרתי לקרן פנסיה על מנת לשחרר כסף", מספר ש', מבוטח בקרן הפנסיה שניסה כמו רבים אחרים להשיג את נציגי השירות, בחוסר הצלחה. "הופנתי באופן אוטומטי למשיבון. ניסיתי שוב והמתנתי למעלה משעה למענה אנושי. בשלב מסויים השיחה פשוט נותקה".

 

ואולם שיבושים בשירות הטלפוני אינה הבעיה היחידה שנתקלו בה לקוחות החברה. י', מבוטחת נוספת מספרת כי קיבלה בסוף השבוע מייל מפתיע מקרן הפנסיה. "קיבלתי באופן פתאומי מייל תשובה מהחברה שהיא "קיבלה את פנייתי", על שאלה שהפנתי להם לפני יותר מ-3 שנים. אחרי כמה זמן הגיעה הודעה נוספת שבה נכתב כי עקב תקלה נשלח המייל הזה ויש להתעלם מכך. אולם את מייל ההתנצלות הזה שלחה החברה לרשימת תפוצה גלויה כאשר כל כתובות המייל של המבוטחים היו גלויים. לדעתי זו גם פגיעה בפרטיות".

 

מחברת מנורה-מבטחים נמסר בתגובה: "בימים אלה במסגרת המשך שיפור השירות הועלתה ביום חמישי האחרון מערכת CRM חדשה שעלות הקמתה לחברה נאמדת בעשרות מיליוני שקלים.

 

בהעלאת המערכת כמו כל מערכת חדשה צפוי היה שיגרם עיכוב במתן מענה מיידי לעמיתים והודעה מראש נתנה לכל המתקשרים למוקד הטלפוני של החברה.

 

כמי שמקפידים בימים כתיקונם על מענה מהיר ויעיל לעמיתים ועל כך תעיד שימת הלב של אלה שרגילים לקבל מאיתנו שירות מהיר בימים כתיקונם, אנו אכן מרגישים וכואבים את העומס הרב ועגמת הנפש לכל העמיתים המתקשרים וממתינים ארוכות לקבלת מענה אנושי.

 

אנו מקפידים להציע וממליצים לכל המתקשרים להשאיר את פרטיהם ומתחייבים לחזור אליהם עוד באותו יום עם ההקלה בעומס. בסופו של כל יום אנו מוודאים כי כל הלקוחות יזכו לקבל מענה הולם.

 

אנו בטוחים כי בימים הקרובים כבר יורגש השיפור העצום בשירות ובזמני ההמתנה של העמיתים.

 

בקשר לתקלת המיילים - זו היתה תקלה נקודתית ואנו עושים כל מאמץ לחקור את התקלה ולהימנע מהשנותה."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוקד שירות (אילוסטרציה)
צילום: עידו ארז
מומלצים