פורשה קאיין GTS עדכני - יותר מ-700 אלף שקל
גרסת הביצועים של הקאיין, הממוקמת בין ה-S הבסיסית לטורבו הבכירה, חוזרת עם כיול מתלים ספורטיבי ויותר כוח מבעבר. אצלנו כבר בקיץ הקרוב, במחיר לא ממש שווה לכל נפש
פורשה קאיין GTS, הגרסה הדינמית של רכב הפנאי היוקרתי, חוזרת ונחשפת בבייג'ין, סין. ה-GTS היא האחות הספורטיבית במבחר דגמי הקאיין, והיא ממוצבת בין ה-S הרגילה לבין הטורבו החזקה ביותר. את תואר הספורטיבית בחבורה היא מקבלת תודות לכיול מתלים שונה, שכולל בין היתר גם הנמכה של 2.4 ס"מ, ותוספת כוח בהשוואה ל-S.
עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:
- עוד הוזלות, והפעם פולקסווגן פולו ושברולט ספארק
ה-GTS מבוססת על ה-S, ומציעה את אותו מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר, המהווה בסיס גם לטורבו. ב-GTS הוא מפיק 420 כ"ס, מעט יותר (15 כ"ס) מבעבר. נתון זה מספיק בשביל מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בלבד (שיפור של 0.4 שניות), ולמהירות מרבית של 261 קמ"ש. תצרוכת הדלק גבוהה מבדגם הרגיל, ותעמוד על 9.3 קמ"ל בממוצע. בהנחה שלא תנסו לבדוק את נתוני התאוצה, כמובן.
מבחינת עיצוב, ה-GTS זוכה לפגוש של הטורבו, חלקי פלסטיק הצבועים בשחור מבריק וחישוקים קלים חדשים. מלבד זאת ההבדלים אינם גדולים, כך שהדרך הקלה ביותר לזהות שהקאיין שעומד לפניכם בפקק הוא GTS ולא "סתם" S, היא לקרוא את הכיתוב על הדלת האחורית.
מחיר הדגם החדש יחל בגרמניה בכ-91 אלף יורו (כ-446 אלף שקל), ובישראל צפו למחיר של יותר מ-700 אלף שקל - אם כי בחברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה, עדיין לא יודעים לנקוב במחיר מדויק. ביבואנית מסרו עם זאת כי השיווק יחל במקביל לאירופה, כלומר בסביבות חודש יולי-אוגוסט הקרוב.