סיאט איביזה קופרה עברה מתיחת פנים
הגרסה החזקה ביותר של האיביזה עברה מתיחת פנים, עם עיצוב רענן והבטחה לשיפור באיכות. המנוע נותר ללא שינוי: 180 כ"ס
סיאט איביזה קופרה, אחותה התאומה של פולקסווגן פולו GTI והגרסה החזקה ביותר במבחר הסופר-מיני הספרדי, עברה מתיחת פנים קלה. בדומה לאיביזה הרגילה, הקופרה מקבלת שינויי עיצוב שכוללים הוספת תאורת יום עם נורות לד, כמו גם יחידות תאורה חדשות מלפנים ופגוש שונה המזכיר דווקא את הדור הקודם של האיביזה קופרה. מאחור השינוי מינורי בהרבה, וכולל יחידות תאורה עם גרפיקה פנימית שונה (אך אותה צורה כללית). המידות והמפרט הטכני כמעט לא השתנו, כך על-פי הודעת סיאט - שתציג את הקופרה בהופעת בכורה בסין.
עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:
- מסקנות ועדת זליכה יובאו לדיון בכנסת
- מאזדה CX-5 במבחן דרכים: דיאטת-שטח
- מכוניות בהשראת נמלים - מבית צ'רי הסינית
מתיחת הפנים נועדה בעיקר כדי לשפר את התחרותיות של האיביזה מול מכוניות צעירות ממנה. בהתאם לכך, סיאט לא ביצעה שינויים של ממש מתחת לעור. הקופרה תמשיך להציע את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין ששווק עד עתה, ועם אותו הספק ומומנט: 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך ניתן לשער שהם ישארו ללא שינוי - כלומר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.2 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. לקופרה תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד (אין אופציה ידנית) והנעה קדמית.
בסיאט מבטיחים שיפור באיכות החומרים בתא הנוסעים, שעבר אף הוא רענון קוסמטי קליל ביותר. שינוי בולט יחיד יהיה מערכת מולטימדיה ניידת, אותה ניתן יהיה לחבר לקונסולה או להוציאה מהרכב ולהשתמש בה כנגן מוזיקה נייד. האיביזה קופרה המחודשת צפויה להגיע לשוק לקראת סוף השנה.