מייקל ג'קסון לא מת, הוא רק יצא לפרסומות
חברת המשקאות פפסי חתמה על עסקה עם יורשי מלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון, לשימוש בתמונתו בקמפיין בינלאומי חדש. פרטי ההסכם לא נחשפו, אך נודע כי המהלך יכלול פרסומות בטלוויזיה, פחיות עם תמונתו של ג'קסון ורמיקסים לחלק משיריו
פפסי מחזירה לחיים את מייקל ג'קסון - בפרסומות. חברת המשקאות הקלים מארצות הברית הודיעה היום (ה') על עסקה עם יורשיו של מייקל ג'קסון, לשימוש בתמונתו של מלך הפופ המנוח שמת ב-2009, בקמפיין שיווקי גלובלי חדש של החברה שייפתח בקרוב.
- ידיעות נוספות אודות מייקל ג'קסון
ופפסי
פפסי, שחברה לג'קסון לראשונה בשנת 1983 לא חשפה את פרטי ההסכם.
הקמפיין ישתנו ממדינה למדינה, אבל הוא יכלול פרסומות בטלוויזיה, פחיות במהדורה מוגבלת עם תמונתו של ג'קסון, והורדה של רמיקסים לחלק מהשירים הידועים ביותר של הזמר.
הקידום הוא חלק ממתקפה שיווקית עולמית שמתכננת החברה לשנה הקרובה, בניסיון להחיות מחדש את המותג ולהשיג חלק מנתח השוק שאבד לה לטובת יריבתה הנצחית, קוקה קולה. בחודש האחרון דיווחה פפסי על ירידה של 1% בפעילות המשקאות שלה ביבשת אמריקה ברבעון הראשון של השנה.
על אף שלפפסי יש מותגים רבים תחתיה, כמו חטיפי הצ'יפס פריטו-ליי, קוואקר ומיצי טרופיקניה, היא נשפטת לרוב על ידי הקולה שלה. בשנת 2010, פפסי ירדה מהמקום השני בקרב משקאות הסודה בארצות הברית על ידי דיאט קולה, כשקולה שומרת על המקום הראשון.
הצרכנים בארצות הברית וסין יהיו הראשונים לטעום מהקמפיין של ג'קסון, שצפוי לחפוף לחגיגות 25 שנים לאלבום המולטי-פלטינה של ג'קסון, Bad. הקמפיין יתפרס משם ל-12 מדינות בהמשך השנה.
פפסי מנסה למשוך אותנו על גבי הנוסטלגיה שג'קסון מעורר, אבל השותפות מעוררת גם זכרונות פחות נעימים מהקשר בין השניים: ב-1984, השיער של ג'קסון עלה באש בזמן צילומי פרסומת לפפסי שנערכו בלוס אנג'לס. ג'קסון סבל אז מכוויות חמורות, ורבים משייכים לתקרית זו את ההתמכרות שלו למשככי כאבים. פפסי פיצתה את ג'קסון ב-1.5 מיליון דולר בשל המקרה.