שתף קטע נבחר
 

ועכשיו סיטרואן C-אליזה: החל מ-92 אלף שקל

רגע אחרי השקת פיז'ו 301, חברת לובינסקי מודיעה על תחילת שיווק אחותה התאומה-זהה, סיטרואן C-אליזה. בישראל מהחודש הבא - המחיר יתחיל מ-92 אלף שקל לגרסת 1.2 ליטר ידנית

סיטרואן C-אליזה (C-Elysee) תגיע לישראל בחודש ינואר - כך נמסר מחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו-סיטרואן ו-MG. המכונית, שמבוססת על פלטפורמת ה-C3 וממוצבת בפלח המשפחתיות הקטנות, תעלה החל מ-110 אלף שקל לדגם ה-1.6 אוטומט שיהווה את עיקר המכירות - בדיוק כמו תאומתה הזהה, פיז'ו 301, שעל שיווקה בישראל הוכרז בסוף השבוע שעבר. בנוסף תוצע גרסה מוזלת - 1.2 ליטר במחיר של החל מ-92 אלף שקל.

 

 

סיטרואן C-אליזה ()
סיטרואן C-אליזה

 

שתי המכוניות מיוצרות יחדיו עם אותם מכלולים, ויוצעו עם אבזור זהה - ארבע כריות אוויר (לעומת שש בכל המתחרות בקטגוריית המשפחתיות הקטנות), בקרת יציבות, מערכת שמע מקורית עם תאימות ל-MP3 ופנסי ערפל קדמיים. מחיר גרסה זו, המכונה "קומפורט פאק" (Comfort pack) יעמוד על 110 אלף שקל. רמת גימור גבוהה יותר, "אקסקלוסיב" (Exclusive), תעלה 115 אלף שקל ותוסיף בין היתר - חיבור בלוטות' לטלפון סלולרי, שקע 12 וולט, מחשב דרך, חישוקי "16 קלים במקום "15 עם חיפויי גלגלים ("טאסות") וחיישני חנייה.

 

כמו ה-301, ה-C-אליזה מציעה מידות מרכב נדיבות ביחס לקטגוריה, עם אורך כולל של 444 ס"מ, רוחב של 175 ס"מ, גובה של 147 ס"מ ובסיס גלגלים של 265 ס"מ. נפח תא המטען שלה עומד על 507 ליטר.

 

 

לובינסקי תציע את המכונית בתחילה עם מנוע 1.6 ליטר של קונצרן PSA (לא היחידה שפותחה יחד עם ב.מ.וו), ארבעה צילינדרים ו-115 כ"ס. למנוע משודכת תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית (בשם AL8, פיתוח של ה-AL4 הוותיקה), והוא מספק ביצועים של 10.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 188 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר.

 

מלבד דגמי ה-1.6 ליטר בנזין, יוצעו בהמשך מנועים נוספים: 1.2 ליטר עם תיבה ידנית ורמת גימור נמוכה יותר, "אקטיב", תעלה 92 אלף שקל (95 אלף עם תיבה רובוטית מצמד-בודד), ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם תיבה ידנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים